چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 21:49

دیدار نماینده بویراحمد و دنا با طلاب حوزه علمیه قم

 گردهمایی طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویراحمدی مقیم حوزه علمیه قم در مدرسه مبارکه فیضیه قم با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، غلام محمد زارعی عصر امروز در این گردهمایی با تشریح جایگاه حوزه علمیه در انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: خداوند نعمت های عظیمی مانند انقلاب، مراجع، حوزه را به جامعه اسلامی ایران عنایت کرده که باید شکرگزار این نعمت بود و درحفظ و حراست آن تلاش و کوشش کرد.

وی در ادامه گزارشی از بودجه کشور در سال ۹۴ ارائه داد و افزود: دولت و مجلس در بودجه جدید به توافق نهایی رسیدند و سهم ویژه‌ای برای زیر ساخت های فرهنگی در نظر گرفته اند.

زراعی گفت: حوزه های علمیه یکی از مراکز مهم فرهنگی کشور هستند و در طول تاریخ، حوزه با رشادت‌هایی که در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی از خود به نمایش گذاشته، توانسته مورد توجه مردم قرار گیرد، از این سو حمایت از این پایگاه عظیم فرهنگی در حقیقت زنده داشتن انقلاب و نظام از شر دشمنان است.

وی رسالت حوزویان در این عصر را بسیار سنگین توصیف کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالایی که در جامعه، مساجد، مدارس و هیئت های مذهبی وجود دارد، روحانیت باید بیش از پیش در صحنه ها حضور یابد و به جهاد فرهنگی در برابر عقائد باطل اقدام کند.پ

اخبار مرتبط:

حضور زارعی در حوزه علمیه قم (+تصاویر)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141891
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما