چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 21:13

تودیع و تکریم مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

به گزارش بشارنیوز، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید و قدیم فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسین نوش‌آبادی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ارشاد، احمدی مدیرکل امور استان‌های وزارتخانه، مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی، اصحاب هنر و رسانه برگزار شد.

در این برنامه امین کمالوندی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم به جای سخنرانی بروشوری از فعالیت‌های ۴۶ ماهه خود ارائه داد و در وقت سخنرانی فقط از هنرمندان، همکاران، رسانه‌ها وخانم صالحی همسرشان تشکر و قدردانی کرد.
در ادامه هاشمی یکی از هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از اهالی فرهنگ و هنر و مطبوعات سخنانی را بیان و مطالبات، دغدغه‌ها و مشکلات هنرمندان را نیز مطرح کرد.

*محمد مهدی احمدی مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این آئین صحبت کرد.

* روسای انجمن‌های مختلف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از امین کمالوندی با رونمایی از لوح تقدیری قدردانی و تشکر کردند.

*وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهداء لوح تقدیر و قرآن کریم تبریزی نیز تجلیل کرد.

*فتاح محمدی معاون سیاسی کهگیلویه و بویراحمد نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

* اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با امین کمالوندی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی عکس یادگاری انداختند.

* بعد از اتمام جلسه حاضرین به دور امین کمالوندی و رضا‌ دهبانی‌پور مدیران قبلی وجدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد حلقه زدند و به آنها خسته نباشید و تبریک می‌گفتند.

اما از نکات قابل توجه در این برنامه نوع برخورد مهمان نوازانه و کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود.

رضا دهبانی‌پور مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با اقدامی آئین تکریم و معارفه مدیران کل این دستگاه‌های فرهنگی را نسبت به سایر مراسمات اینگونه متفاوت‌تر کرد.

*وی پشت جایگاه سخنرانی قرار گرفت و از آقای کمالوندی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد خواست تا به جایگاه بیاید، کمالوندی نیز دسته گلی را با خود به همراه داشت، در ابتدا امین کمالوندی دسته‌گل را به نمایندگی از اهالی فرهنگ و هنر به دهبانی‌پور داد و بعد دهبانی‌پور با ذکر سه دلیل گفت: می‌خواهم که آئین تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد متفاوت‌تر از سایر مراسم‌های تودیع و معارفه در کهگیلویه و بویراحمد باشد، یکی اینکه آقای امین کمالوندی لر بودند، ولی در استان غریب بودند و می‌خواهم با احترام بدرقه شوند. دوم اینکه در گذشته بداخلاقی‌های در مراسم‌های تودیع و معارفه این استان صورت می‌گرفت و می‌خواهم با اهداء هدایای که خودم تهیه کردم این مراسم را متفاوت تر جلوه بدهیم تا به نوعی کار گذشته‌گان تکرار نشود. سوم اینکه یک مدیرکلی از این استان دارد خداحافظی می‌کنند و بنا براین سه دلیل بنده می‌خواهم او را مورد تکریم قرار بدهم.

امین کمالوندی که از این حرکت رضا دهبانی‌پور جا خورده بود، برای بار دوم به پشت میکروفن قرار گرفت و اظهار کرد: اگر ساعت‌ها پای درس اخلاق می‌نشستیم به این حرکت آقای دهبانی‌پور نمی‌ارزید و باید این حرکت و تودیع و معارفه در تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141878
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    این هم سهم لکک وبهمئی

  2. بویراحمد گفت:

    درود بر زارعی

  3. امیررضا گفت:

    باسلام وعرض تبریک خدمت اقای دهبانی پور                اقای دکترزمان دانشجویی از اساتید ارزشنمد بنده بودند خیلی انسان بزرگ وشریفی هستند انشالله موفق باشند

دیدگاه شما