چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 18:36

استانداری کهگیلویه و بویراحمد: تاثیر ماهواره در استان بیشتر از سایر مناطق است

 مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: خطر نفوذ روزافزون رسانه ها و شبکه های اجتماعی مدرن و نوظهور بر جامعه و خانواده ها باید جدی گرفته شود.

به گزارش پورتال استانداری ، محمدرضا باقرزاده در همایش تجلیل از روابط عمومی های برترحوزه امنیت اجتماعی استان، افزود: امروزه رسانه های نوظهور، ماهواره و شبکه های اجتماعی در قالب مدرنیته موجب بروز بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی شده اند.

وی تصریح کرد: فعالیت این گونه رسانه ها و شبکه های جدید علاوه بر تهدید جدی برای گسست میان خانواده ها موجب خدشه دار شدن بسیاری از فرهنگ ها ،آداب و سنت های زیبای قدیمی شده اند.

باقرزاده افزود: به نظرمی رسد دامنه نفوذ و تاثیرپذیری ناشی از گسترش این گونه رسانه ها و ماهواره ها برای جوامع عشیره ای همچون کهگیلویه وبویراحمد به مراتب بیشتر بوده است.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان، خدشه دارشدن جایگاه ریش سفیدان و گسترش برخی بداخلاقی ها و پرخاشگری ها مقابل پدران و بزرگان خانواده را نمونه بارز تاثیرگذاری رسانه های جدید برنسل امروز جامعه بویژه در این استان عشیره ای اعلام کرد.

محمدرضا باقرزاده، نقش رسانه ها اعم از صداو سیما، مطبوعات و خبرگزاری ها و سایر حوزه های اطلاع رسانی در جهت دهی تنویرافکار عمومی را تعیین کننده دانست.

وی بابیان اینکه، رسانه ها می توانند با انتشار یک خبر تاثیرهای شگرف مثبت و یا منفی در جامعه داشته باشند، افزود: مدیریت درست و راهبردی در حوزه رسانه یک امر انکارناپذیر در شرایط کنونی محسوب می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد بر ایجاد ارتباط  مستمر و تعامل بیشتر میان دستگاه ها و مجموعه روابط عمومی ها با نیروی انتظامی تاکید کرد.

باقرزاده  افزود: کاهش ناهنجاری ها و ایجاد امنیت پایدار در جامعه تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست و لزوم مشارکت اجتماعی و عزم همگانی در این راستا ضروری است.

وی، برکاربردی کردن تحقیقات و پژوهش های انجام شده در زمینه ایجاد امنیت و نقش مشارکت های اجتماعی در این راستا تاکید کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141861
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما