سه شنبه 12 اسفند 1393 - 22:19

مراسم استقبال از شهدای گمنام در یاسوج + تصاویر

مراسم استقبال از شهدای گمنام امروز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح در جلوی پردیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج انجام گرفت.

 

همزمان با ورود پیکر سه تن از شهدای گمنام به شهر یاسوج مردم و مسئولین به استقبال آنها رفتند. شرکت کنندگان در این مراسم با سینه زنی و نوحه خوانی نام و یاد شهدا را گرامی داشتند سپس پیکر مطهر شهدای گمنام را تا حسینیه عاشقان ثار الله شهر یاسوج مشایعت کردند.

سرهنگ درفشی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در گفتگو با سایت استان ضمن عرض تشکر از حضور مردم و مسئولین در مراسم استقبال گفت: امشب بعد از نماز مغرب و عشاء به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت یاد و نام شهدای گمنام “یادواره شهدای بویراحمد” تا پاسی از شب در حسینیه عاشقان ثارالله شهر یاسوج یرگزار می گردد.

درفشی افزود فردا چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۳ همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س)، ساعت ۹ صبح از کانون بسیج سپاه تا میدان هفتم تیر مراسم تشییع و تجدید میثاق با شهدا برگزار می گردد.

وی افزود: پس از مراسم استقبال تا میدان هفتم تیر و ادای نماز بر پیکر مطهر شدای گمنام، پیکر مطهر یکی از شهدا به سپاه فتح استان و پیکر دو شهید دیگر نیز به شهر پاتاوه جهت خاکسپاری در پارک ولایت این شهر انتقال داده می شوند.

وی ادامه داد مراسم انتقال دو تن از شهدای گمنام به شهر پاتاوه از جاده قدیم یاسوج به اصفهان بعد از طی روستاهای گنجه ای، ده برآفتاب و شهر سی سخت و روستای توت نده به شهر پاتاوه جهت خاکسپاری انجام می گیرد.

حاج آقا افشار امام جمعه پاتاوه نیز در گفتگو با سایت استان شروع مراسم استقبال را از ورودی شهر پاتاوه تا پارک ساحلی ولایت را ساعت یک بعد ازظهر روز چهارشنبه ۳ اسفند ۹۳ اعلام نمود و از مردم استان خصوصا مردم شهید پرور شهر و بخش پاتاوه دعوت نمود در این مراسم باشکوه شرکت نموده و وداع باشکوهی با شهدای گمنام داشته باشند.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

گزارش و عکس: عزت اله محسنی پور

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141727
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما