سه شنبه 12 اسفند 1393 - 13:23

داعش 11 فرمانده نظامی خود را اعدام کرد

یک مقام محلی در شهرستان الحویجه عراق اعلام کرد گروهک تروریست تکفیری داعش 11 نفر از فرماندهان نظامی خود را به دلیل عقب نشینی از میادین جنگ در شهر تکریت اعدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری عراقی السومریه نیوز ، این فرد که خواست نامش فاش نشود گفت : داعش روز گذشته 11 نفر از فرماندهان خود را در پی عقب نشینی از میادین جنگ در شهر تکریت و رفتن به شهرستان الحویجه از توابع استان کروکوک بازداشت کرده و پس از آن ، آنها را در اردوگاه البکاره اعدام کرد .

از سوی دیگر شبکه تلویزیونی الحدث در گزارشی فوری از کشته شدند حامد السبع یکی از نزدیکان ابوبکر البغدادی در درگیری های استان صلاح الدین خبر داد.

حیدرالعبادی نخست وزیر عراق روز یکشنبه از آغاز عملیات نظامی برای آزادسازی کامل استان صلاح الدین خبر داد و پس از آن نیروهای نظامی با پشتیبانی نیروهای مردمی پیشرفت چشمگیری در محورهای مختلف داشته و موفق شدند خود را به نزدیکی تکریت زادگاه صدام برسانند .

نیروهای عراقی در جریان عملیات آزادسازی مناطق تحت اشغال گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین، بخش های وسیعی از این استان را آزاد کردند و شماری زیادی از تروریستها را به هلاکت رساندند.

عناصر داعش در این استان از چهار طرف در محاصره نیروهای ارتش و مردمی قرار دارند و 150 تن از عناصر گروه تروریستی داعش در منطقه البوعجیل خود را به نیروهای امنیتی تسلیم کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141670
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما