سه شنبه 12 اسفند 1393 - 12:43

آخرين وضعيت مسكن‌ مهر كهگيلويه و بويراحمد

مدير كل راه و شهرسازي استان كهگيلويه و بوير احمد مشكلات مسكن هاي مهر نيمه تمام استان، جزئيات طرح راه ريلي اقليد – ياسوج و زمان تكميل پروژه بيمارستان‌هاي ۲۰۰ و ۱۰۰ تختخوابي شهرهاي ياسوج و گچساران را تشريح كرد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كهگيلويه وبويراحمد،ممتاز جهانگيري سيسخت با بيان اين‌كه تاكنون ۳۵ درصد از سهميه پنج هزار و ۱۲۷ واحدي مسكن مهر استان كهگيلويه و بوير احمد به بهره برداري رسيده است، افزود: به واسطه عملكرد برخي از پيمانكاران مشكلاتي در ساخت مسكن‌هاي مهر استان بوجود آمد و باعث تاخير در تكميل اين واحدهاي مسكوني شد.

وي با بيان اين‌كه واحدهاي مسكن مهر استان پيشرفت فيزيكي ۸۵ درصدي دارند، تاكيد كرد: در ماه‌هاي گذشته پيمانكاران به خوبي كارشان را انجام دادند و چنانچه آورده‌هاي مردمي واريز شود، اميدواريم بتوانيم اين واحدهاي مسكوني را تا پايان سال ۹۴ به بهره‌برداري برسانيم.

مدير كل راه و شهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد به افزايش وام مسكن مهر از ۲۵ ميليون به ۳۰ ميليون تومان و افزايش قدرت خريد مردم اشاره كرد و گفت: متاسفانه تاكنون آورده مردم در استان كافي نبوده و در دوره فعاليتم مجموعه آورده‌هاي مردم به سه و نيم تا چهار ميليارد تومان هم نرسيده است.

جهانگيري سيسخت خاطر نشان كرد: البته لازم به ذكر است كه مكانيابي يكي از سايت‌هاي مسكن مهر استان ما مناسب نبود و به همين دليل متقاضي نداشت اما طي چند ماه گذشته، با كارهاي زيربنايي و محوطه سازي كه انجام گرفت بر تعداد متقاضيان و مشتريان اين واحدهاي مسكوني افزوده شد.

وي تاكيد كرد: زير ساخت‌هاي اين واحدهاي مسكوني پيشرفت ۴۲ تا ۴۵ درصدي دارند كه همه اين اقدام‌ها در دولت تدبير و اميد انجام شده است.

به گفته وي برخي از پيمانكاران مسكن مهر اين استان، با وجود آن كه كارشان را انجام دادند اما تاكنون وجهي به آن‌ها پرداخت نشده است. به همين دليل اداره كل راه و شهرسازي كهگيلويه و بوير احمد طي نامه‌نگاري‌هايي در صدد است تا مطالبات اين پيمانكاران را هر چه زودتر پرداخت كند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141664
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. . گفت:

    مسکن مهر جهاد رادریاب

  2. بی نام گفت:

    دولت تدبیروامید

دیدگاه شما