سه شنبه 12 اسفند 1393 - 12:42

تطویل باند فرودگاه یاسوج عملیاتی می‌شود

مدیر فرودگاه یاسج گفت: اعتبار مورد نیاز برای پروژه تطویل باند فرودگاه یاسوج ۲۳۰ میلیارد ریال برآورد شده که با مشارکت ۵۰ درصدی شرکت فرودگاه‌های کشور و ۵۰ درصدی استانداری اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه یاسوج، علی  محسنیان گفت: با توجه به اينكه وجود زندان در ابتداي باند ۱۳ موجب محدوديت در نشست و برخاست پروازها شده است عزم استان در تخريب و جابجايي زندان به محلي مناسب به امری ضروری تبدیل شده که در همین راستا استانداری ظرف مدت چهار سال پروژه را در دست گرفته تا آن را به سرانجام برساند.

وی در ادامه به پروژه تطویل باند فرودگاه اشاره کرد و افزود: طول فعلی باند ۲۶۰۰ متراست که با اضافه شدن ۶۰۰ متر به ۳۲۰۰ متر افزایش می‌یابد.

مدیر فرودگاه یاسوج عنوان کرد: اعتبار مورد نیاز برای این پروژه ۲۳۰ میلیارد ریال است که با مشارکت ۵۰ درصدی شرکت فرودگاه‌های کشور و ۵۰ درصدی استانداری اجرایی خواهد شد.

وی در این باره بیان داشت: طی برگزاری نشست مذکور موانع مورد نظر برای اجرای پروژه‌ها بررسی و در نهایت به یک جمعبندی کلی در خصوص همکاری و حمایت استانداری و شرکت فرودگاه‌ها از این پروژه‌ها رسیدیم.

محسنیان گفت: فرودگاه یاسوج در طول هفته غیر از پنج‌شنبه‌ها به مقصد تهران پرواز دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141662
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشجو گفت:

    درود بر رییس فرودگاه یاسوج الحق اگر مدیران قبلی مثل شما پیگیر بودن تا حالا مشکل فرودگاه یاسوج حل شده بود ما دعا میکنیم براتون

  2. سید گفت:

    پول کشاورزای مهریان روهم بدید حق الناس هست وجناب محسنیان نگذارین حق کسی یاشخصی پامال بشه این سادات جدشون خیلی تندهست

دیدگاه شما