سه شنبه 12 اسفند 1393 - 11:40

حادثه ای عجیب برای شهروند یاسوجی! (+تصاویر)

گروه حوادث –  عدم رعایت قوانین ایمنی ساخت و ساز و کم توجهی دستگاه های نظارتی حادثه آفرید.

1

به گزارش «بویر نیوز»، عصر دیروز جوانی که در حال مکالمه با تلفن همراه بود ناگهان به چاله ای در کنار یکی از ساختمان های در حال ساخت نزیک به ساختمان هلال احمر در شهر یاسوج افتاد چرا که هیچ یک از علائم هشداری در اطراف این ساختمان در حال ساخت نصب نشده بود و بدون حفاظ رها شده بود.

اطراف این ساختمان کنده کاری هایی با عرض کم و عمق زیاد وجود داشت که بدون هیچگونه علائم هشداری به حال خود رها شده بود و همین بی توجهی به قوانین و نصب علائم ایمنی ساخت و ساز باعث شد تا جوانی که در حال مکالمه با تلفن بود به چاله ای بیفتد و دچار آسیب دیدگی شود.

حال باید از متولیان و ناظران و همچنین پیمانکاراین ساختمان پرسید اگر به جای این جوان کودک و یا فرد مسنی به پایین سقوط می کرد و البته در آن صورت ممکن بود حادثه به گونه دیگری رقم بخورد، چه کسی جوابگو بود؟

به گزارش خبرنگار «بویرنیوز»، با توجه به شروع فصل گرم و آغاز ساخت و سازها بی شک نظارت مستمر باید بر روند این ساخت و سازها به خصوص در تأمین امنیت مردم صورت پذیرد تا دیگر شاهد اتفاق ناگواری برای همشهریان عزیز در هیچ نقطه ای از استان نباشیم و جا دارد از حضور به موقع ماموران آتش نشانی و اورژانس و همچنین همکاری مردم تقدیر کرد.

 

5

2

3

 

4

عکاس: آرش پایدار

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141648
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی از یاسوج گفت:

    چرا نمیگی که این عملیات نجات دو ونیم ساعت طول کسید به علت نداشتن امکانات اتش نشانی و بعد از یه ساعت نیم تونستن یه دریل تخریب پیدا کنن و کاری که تو ده دقیقه میتونستن جمعش کنن

  2. چ گفت:

    جوانی که همه وقت سرش گرم گوشی و ….است ممکن در جدول ،چاله ، و…سقوط کند

    • لیبرال گفت:

      مسخره … ایشالا نصیبت بشه

    • مهمان گفت:

      نتیجه گیری علمی: 1. جوان مقصر است زیرا باید در خانه می خوابید و تکان نمی خورد تا شب.!!! 2. جوان مقصر است چون تلفن همراه لازم نداشت و ندارد و نخواهد داشت.!! 3. ایشان مجاز نیستند از تلفن همراه استفاده کنند. !! 4. هر مالکی که در حال ساخت می باشد مجاز است تعدادی چاله در اطراف ساختمان خود در پیاده روها احداث کند تا کسی از نزدیک ساختمان عبور نکند و اگر هم از روی ناچاری عبور کرد به دام بیفتد!!5. همه امور درست و کارها به روال و مشکلی نیست همچنین شهر امن و امان است!! جای هیچ نگرانی نیست !!اگر کسی هم توی این چاله ها افتاد و حتی اگر هم بیمرد جای نگرانی نیست که بالاخره از اتفاقات می افتد.

  3. ناشناس گفت:

    ودین چه بی سیل من گوشی نکرده خیابان جای گوشی وواتساپ نیست حالافرض کن چاله نبود یه پسربچه کوچک بودباید باپابرفت توشکمش

  4. عادل از رودبار گفت:

    اینطور قضاوت نکنید شاید گرفتاری و مشکلات زندگی باعث این اتفاق برای هموطن ما شده.

  5. مالک گفت:

    بی کاری سراز چاله درمیاره خواسته یا ناخواسته

دیدگاه شما