سه شنبه 12 اسفند 1393 - 11:36

قتل چهار عضو یک خانواده

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان از کشف جسد چهار نفر از اعضای یک خانواده خبر داد.

سرهنگ فریدون کریمی راد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت هشت بامداد روز دوشنبه به دنبال تماس فردی با سامانه پلیس 110 و گزارش کشف چند جسد ماموران در محل حضور یافتند.

وی اضافه کرد: به دنبال آن بازپرس ویژه قتل، ماموران پلیس آگاهی و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان در محل وقوع قتل حضور یافته و صحنه جرم را در یکی از محلات شهر همدان بررسی کردند.

وی گفت: اعضای این خانواده چند روز پیش به قتل رسیده بودند و دختر این خانواده که از آذربایجان برای دیدار خانواده راهی همدان شده بود پس از چندین بار زنگ زدن در نهایت وارد منزل شده و متوجه بوی تعفن و مرگ اعضای خانواده می شود.

وی بیان کرد: این عضو خانواده بلافاصله با پلیس تماس حاصل کرده که با حضور پلیس جسد چهار نفر شامل مادر دو فرزند پسر و یک دختر در منزل شخصی اشان شناسایی شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار کرد: با توجه به تاخیر در کشف اجساد و متعفن شدن آنان برای شناسایی سلاح و آلت قتاله زمان بیشتری لازم است.

سرهنگ کریمی راد اظهار کرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی قاتل یا قاتلان ادامه دارد.

طبق آخرین آمار منتشره در هفت ماهه سالجاری 20 مورد قتل ناشی از اختلافات خانوادگی و نزاع دسته جمعی در سالجاری رخ داده است که 19 مورد از این تعداد کشف شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141646
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما