سه شنبه 12 اسفند 1393 - 11:09

قطب آزار جنسی کودکان در فیلیپین

فقر و خلاء های قانونی در جنوب فیلیپین، این منطقه جنوب شرق آسیا را با پشتوانه منابع مالی برخی افراد آمریکایی و اروپایی به قطب جرایم سوء استفاده از کودکان تبدیل کرده است.

به گزارش ایرنا، مقامات امنیتی فیلیپین در تلاش برای شناسایی افراد خارجی از اروپا، استرالیا و آمریکا هستند که با پرداخت پول به یک شهروند استرالیایی در جنوب فیلیپین باعث گسترش سوء استفاده جنسی از کودکان در این کشور شده اند.

شبکه خبری آسیا وابسته به سنگاپور روز سه شنبه اعلام کرد گراد پیتر اسکالی، کلاهبردار 51 ساله استرالیایی که در سال 2011 برای فرار از قانون به فیلیپین سفر کرده بود اکنون در جنوب این کشور شبکه اینترنتی سوء استفاده از کودکان راه اندازی کرده است.

مرکز ملی تحقیقات فیلیپین با استناد به مدارکی اعلام کرد که این فرد حتی یک نوزاد 18 ماهه را نیز مورد آزار و اذیت جسمی و جنسی قرار داده و فیلم آن را در اینترنت منتشر کرده است.

آنجلیتو ماگنو، رییس منطقه ای مرکز ملی تحقیقات فیلیپین گفت که این فرد استرالیایی ماه گذشته دستگیر شده است.

این مرد استرالیایی متهم است با پیشنهاد غذا و پول به کودکان فقیر آنها را مورد سوء استفاده جنسی قرار داده و سپس فیلم این رفتار خود را در اینترنت منتشر کرده است.

وی متهم به قاچاق انسان است و در صورت اثبات جرم حکم حبس ابد در انتظار اوست.

اسکالی همچنین متهم به قتل یک دختربچه 12 ساله فیلیپینی و دفن وی در خانه اجاره ای است.

وی همچنین متهم به آزار جنسی دو دختر دیگر است که آنها را مجبور کرده بود با دست خود قبرشان را حفر کنند، اما این دو دختر قبل از کشته شدن موفق به فرار از دست وی شدند.

مقامات فیلیپینی در تلاش برای شناسایی افرادی هستند که از خارج از فیلیپین منابع مالی در اختیار این فرد قرار داده بودند.

به گفته مقامات فیلیپینی، ردپای افرادی از آمریکا، آمریکای جنوبی و اروپا در این پرونده شناسایی شده و پلیس استرالیا و همچنین پلیس بین الملل در حال کمک به این پرونده هستند.

مقامات اجرای قانون در فیلیپین هشدار دادند این کشور به دلیل فقر و نبود قانون کافی در حال تبدیل شدن به صنعت چند میلیارد دلاری سوء استفاده از کودکان در فضای سایبری است.

بیشتر افرادی که برای مشاهده این گونه فیلم ها پول پرداخت می کنند از کشورهای اروپایی و آمریکا هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141629
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما