دوشنبه 11 اسفند 1393 - 23:28

موثر ترین و جدید ترین راه حل برای درمان ریزش مو و کمک به رویش مجدد مو

دانستنی های بویرنیوز، درمان ریزش مو و مشکلات آن یکی از دغدغه های 80% مردان بالای 50 سال و درصد بالایی از مردان 25 الی 40 سال می باشد. ریزش مو در آقایان و درصد بالایی ازخانم ها به دلیل  مشکلات ارثی و هورمونی، مصرف برخی داروهای پزشکی، فشار روانی، لحظات پر استرس، آسیبهای جسمی، عمل جراحی، تغییرات آب و هوایی و عادات غذایی نامناسب، رژیمهای غذایی سختگیرانه می باشد. تقریباً 50% بانوان پس از زایمان و در یائسگی نیز از ریزش مو رنج می برند.

 

نظر متخصصان:
بیشتر متخصصان معتقدند که یکی از دلایل اصلی ریزش مو کاهش جریان خون به مویرگهای انتقال دهنده ی اکسیژن، مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها به پیاز مو می باشد. بدان معنا که پیاز مو از مواد اصلی مورد نیاز خود برای تولید مو محروم شده و در نتیجه علاوه بر کاهش رشد مو و کاهش قدرت و سلامت مو، ریشه نیز قابلیت دریافت مواد لازم برای تولید مو را از دست داده و فعالیتش متوقف می گردد. بنابراین در طول زمان، این روند به آرامی غده های تولید مو را ضعیف و نازک کرده که در نهایت دیگر قادر به تولید مو نخواهند بود.

 

ریزش مو,درمان ریزش مو,رویش مجدد مو

 

درباره ریکاپیل رپید:
در مقایسه با داروهای موجود برای درمان ریزش مو در سطح دنیا، ریکاپیل رپید یک محصول بهداشتی درمانی منحصر به فرد ساخت کشور ایتالیا می باشد. این محصول پس از مطالعات پزشکی – بالینی در کلینیک امراض  پوستی  دانشگاه  University Of Pavia  مورد تایید پزشکان متخصصان این دانشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفت. ریکاپیل رپید دارای تاییدیه بهداشت ایتالیا، تاییدیه بهداشت اروپا و مجوز بهداشت ایران می باشد.
ریکاپیل رپید بر روی 97% از افرادی که دچار طاسی ارثی هورمونی (AGA)، تلوژن افلوویم (TE) و طاسی منطقه ای یا آلوپسی آره آتا (AA) هستند موثر است.

 

ترکیبات گیاهی ریکاپیل رپید:
ریکاپیل رپید حاوی عصاره 9 گیاه دارویی از قبیل جینسنگ، زنجبیل، فلفل چیلی، گلپر، گلرنگ، مریم گلی، کتان صحرایی، جعفری و هلو می باشد. این ترکیبات با مکانیزمی خاص مواد اولیه ی مورد نیاز را به پیاز مو رسانده ، آن را تقویت کرده و از ریزش بیشتر مو جلوگیری می کند.

 

ریزش مو,درمان ریزش مو,رویش مجدد مو

 

 نحوه و مدت استفاده از ریکاپیل رپید:
ریکاپیل رپید محصولی کاربردی است که استفاده از آن لذت بخش است. از آنجایی که فرمول آن عاری از روغن می باشد به سرعت روی سر خشک شده و باعث چرب شدن پوست و مو نمی شود.این محصول باید به صورت روزانه مصرف شده و بسته به میزان ریزش، مقدار دوز مصرفی متفاوت می باشد.

 

ریزش مو,درمان ریزش مو,رویش مجدد مو

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141548
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما