دوشنبه 11 اسفند 1393 - 0:23

دیدار فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد با جانبازان اعصاب و روان + تصاویر

در این دیدار دوستانه و صمیمانه هر یک از جانبازان با بیان مشکلات خود از آمادگی دوباره برای مبارزه با هرگونه زورگویی و مقابله با استکبار و گروهک‌های تروریستی سخن به میان آوردند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با جانبازان اعصاب و روان واقع در بیمارستان سلمان یاسوج دیدار کرد.

به گزارش بویرنیوز، ظهر امروز سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌‌صدر نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح، فتح‌محمد حسینیان قائم‌مقام سپاه فتح و تنی چند از فرماندهان این سپاه با حضور در بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج از نزدیک با جانبازان بستری در این مرکز درمانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

1

در این دیدار صمیمی که دو ساعت به‌ طول انجامید سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح از نزدیک در جریان چگونگی و نحوه اداره این بیمارستان قرار گرفت.

در این دیدار دوستانه و صمیمانه هر یک از جانبازان با بیان مشکلات خود از آمادگی دوباره برای مبارزه با هرگونه زورگویی و مقابله با استکبار و گروهک‌های تروریستی سخن به میان آوردند.

سردار بوعلی در این دیدار با بیان اینکه نباید دیدار با جانبازان و در کل جامعه ایثارگری را به زمان خاصی در طول سال و یا مناسبتی خلاصه کرد، افزود: بر مسئولان لازم است که همواره خود را مدیون جامعه ایثارگری بدانند و ما در سپاه فتح خادمی کوچک برای این بزرگان و ایثارگرانی هستیم که در راه اسلام و قرآن و ایران و ولایت از سلامتی و جان خود مایه گذاشتند.

2

در دیدار بعد از ظهر امروز فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج، جانبازان مشکلات خود را به سمع و نظر این فرمانده ارشد نظامی در استان رساندند.

در این دیدار که جانبازان مورد تکریم فرمانده سپاه فتح قرار گرفتند هر یک به نوبه خود مسائلی را مطرح کردند و خواستار پیگیری مشکلات خود بودند.

مهم‌ترین دغدغه‌ای که جانبازان در این دیدار داشتند مربوط به اشتغال بود که این اشتغال نه مربوط به خود بلکه در خصوص بیکاری فرزندان بود.

این جانبازان که اکنون در سنین میانسالی قرار دارند و برخی از آن‌ها دارای فرزندانی تحصیل کرده در دانشگاه‌های معتبر کشوری هستند نگرانی از آینده کاری فرزندان خود داشتند و این دغدغه‌ را با فرمانده سپاه استان در میان گذاشتند.

3
آن‌چه که در این دیدار جالب به نظر می‌رسید آمادگی هر یک از این جانبازان برای حضوری دوباره در میادین دفاع و حراست از کیان کشور با روحیه‌ای وصف‌ناشدنی بود که بسیاری از آن‌ها خود را آماده هرگونه اعزام برای مقابله با گروهک تروریستی داعش می‌دانستند.

در این دیدار، مسئول بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج با بیان این که خدمات کنونی به جانبازان در این دوره متفاوت از گذشته است، اظهار کرد: برنامه‌های متنوع و متعدد فرهنگی و مذهبی برای جانبازان بستری در این مرکز تدارک دیده‌ایم.

4

منوچهر هرمزپور بیان داشت: مهم‌ترین اقدام ما این بوده که ما به عنوان مسئولان همپای جانبازان حرکت کنیم نه این که آن‌ها مجبور باشند خود را با برنامه‌های ما وفق دهند.

مدیر جوان بیمارستان سلمان افزود: تنها خواسته‌ای که اکنون از مسئولان استانی داریم کمک برای تکمیل و ساخت ساختمان 5 طبقه جدید این بیمارستان است که در آن همه امکانات برای سرویس‌دهی به جانبازان هم استانی تدارک دیده شده و حتی به دلیل خوش آب و هوا بودن امکان پذیرایی از جانبازان استان‌های همجوار را داریم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141464
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بارانی گفت:

    درسال جاری جندبار برای عیادت یکی از بستگان به این بیمارستان رفتم وازنزدیک شاهد تلاش صادقانه اقای هرمزپوروهمکارانشان بودم از خداوند منان برایشان ارزوی توفیق روزافزون داریم.

  2. امیر گفت:

    سردار بو علی دستت درد نکنه که واقعا با امدنت روحیه برادری را ترویج دادی انشاء الله باقی بمانی

  3. رضایی گفت:

    باسلام خدمت جناب اقای هرمزپور واقعا مدیری مردمی هستش هدفش خدمت به مردمه ازخداوند برایشان ارزوی سلامتی خواستارم

دیدگاه شما