یکشنبه 10 اسفند 1393 - 0:17

نطق سال 91 تاجگردون در صحن علنی مجلس، باباکلان را گازدار نکرد! (+عکس)

یکی از مخاطبان بویرنیوز در مطلبی که برای این پایگاه ارسال داشته آورده است:

روستای بابا کلان از توابع بخش مرکزی گچساران در 50 کیلومتری این شهر قرار گرفته است که330 خانوار و جمعیتی بالغ بر یکهزار و 400 نفر را در خود جای داده است.

noid-15149_559
این روستا با قرار گرفتن در مرکز منابع عظیم نفت و گاز تاکنون با محرومیت های زیادی روبرو بوده و موجب مهاجرت بسیاری از مردم این روستا به سوی شهرها شده است.
این در حالی است که پروژه گاز رسانی به باباکلان که از از سال قبل شروع شده با وجود وعده مدیرعامل گاز استان مبنی بر افتتاح پروژه مذکور در اوایل اسفند 93 هنوز در هاله ای از ابهام است .
گزارشها حاکی است که فاز اول پروژه فوق که هنوز با نواقصاتی از جمله عدم ساخت ایستگاههای تقلیل فشار روبروست در فاز دوم نیز تنها پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته که 22 کیلومتر از شبکه فلزی و پلی اتیلن داخل روستا هنوز باقیمانده است و پیمانکار عملا” کار را رها نموده است .
گفتنی است سال 91 تاجگردون در صحنی علنی مجلس و از تریبون مجلس نبود گاز در بابا کلان را فریاد زد اما تاکنون این اقدام نتیجه ای برای مردم در پی نداشته است.

جوابیه شرکت گاز: زمان بهره برداری از گاز رسانی به روستای باباکلان و تحقق وعده تاجگردون! (+عکس قابل توجه)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141387
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. باباکلان گفت:

    واقعا حرفای جابی زدی ماکه هر روز ازین مسیرعبور میکنیم واقعیت داره من نمیدونم چرا اینقدمدیران دروغ میگن وتبلیغات میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاه شما