شنبه 9 اسفند 1393 - 15:08

کنترل تورم نسبت به دولت قبل معجزه شده است/ برای انتخابات مجلس کاندیدا می‌شوم

وزیر پست و تلگراف دولت سازندگی گفت: اگر صفر شدن تورم را نسبت به دولت احمدی‌نژاد بررسی کنیم معجزه شده، چرا که هم کشور را آرام کرده و هم از تورم ممانعت شده است.

خبرگزاری فارس: کنترل تورم نسبت به دولت قبل معجزه شده است/ برای انتخابات مجلس کاندیدا می‌شوم

سیدمحمد غرضی وزیر پست و تلگراف دولت سازندگی در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به اعلام تورم صفر درصدی از سوی رئیس‌جمهور اظهار داشت: رئیس‌جمهور تورم نقطه به نقطه در بهمن ماه را گفتند.

وی ادامه داد: اگر این امر (صفر شدن تورم) را نسبت به دولت احمدی‌نژاد بررسی کنیم معجزه شده است چرا که هم کشور را آرام کرده و هم از تورم ممانعت شده است.

غرضی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا خواهید شد یا خیر، گفت: برای مجلس اگر توفیق باشد شرکت می‌کنم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141334
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. nkh گفت:

    هم شما راست میگویید و هم رئیس جمهور. مرغ 8500 تمن پرتقال 6000 تمن شیر و پنیر و ماست هرروزه بالا میره . اجاره خونه بالا رفته مسکن گرونتر شده گوشت داره از سفره مردم پر میکشه نون 40 درصد بالا رفته آب برق و گاز گرررررونتر شده آنوقت رجال محترم میفرمایند تورم بهمن صفر شده . معجزه شده . بله واقعا” معجزه است تحمل مردم.

  2. طالب حق گفت:

    سلام و درود بر محمود احمدی نژاد .کجا تورم صفر شده ؟ این مردم بدبخت و بیچاره تا کی با این سختیها دست و پنجه نرم کنند .تمام حرفای دولت یازدهم نقشه هایی برای مقابله با دولت محبوب احمدی نژاد هستش . که چی بشه ؟ به فکر مردم باشید نه این فکرای الکی . فساد و بدبختی در جامعه بیداد می کند . بیکاری و گرانی در بین اقشار مختلف مردم همه را . چرا همش عدد و ارقام را مبنا قرار دادید آقایان عزیز .؟به جای عدد و ارقام در بین مردم و جامعه رفت و آمد کنید یا حقوق یک ماه وزیران خود را به مردم بدهید و بعد قضاوت کنید .
    محمود جان کجایی که بی تو هرگز فایده ندارد . بیا که با جان و دل به استقبالت خواهیم آمد و دوستت داریم .

    • رحمان گفت:

      چشمهای بسته ای که احمدی نژاد را دولت محبوب می نامند درحالی که از ذره ذره وجودش نفرت می تراوید، بدانند تحولات آنقدر مهم هست که ما راضی باشیم از روحانی ، هرچند کنترل تورم هنوز به یک واقعیت ملموس تبدیل نشده است.

  3. سرهنگ گفت:

    ای غرضی برو بخواب استراحت کن شماها کی فرصت به جوانان می دهید

  4. علی م گفت:

    اره واقعا معجزه شده ک کسی نسبت به همچین دروغی واکنشی نداره.احمدی نژاد رو هنم شما ها هو کردنن

  5. سید گفت:

    اقای غرضی جون خوت تو چه غرضی با احمدینژاد داری؟ خدا لعنتش کنه که مملکت ۳۰سال عقب افتاد

  6. علی گفت:

    حداقل اینو میدونیم که خبری از چنگیز خان و غارت هایش نیست

دیدگاه شما