جمعه 8 اسفند 1393 - 20:00

هشدار مجدد زارعی به برخی مدیران/ حواشی سفر نماینده بویراحمد و دنا به تنگ سریز (+تصاویر)

زارعی با گلایه از عدم همراهی برخی مدیران تاکید کرد: برخی داستگاهها برای رویت مشکلات مردم باید حضور می یافتند.

گروه اجتماعی – صبح امروز (جمعه) نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در جمع مردم تنگ سریز اسلام آباد حضور یافت.

2 (1)

به گزارش «بویر نیوز»، غلام محمد زارعی در جمع مردم اسلام آباد تنگ سریز با اشاره به اقدامات گسترده عمرانی انجام شده در شهرستان های بویراحمد و دنا در سه سال اخیر گفت: مردم آگاهند که در سه سال گذشته قیمت نفت بسیار افت کرده است و از طرف دیگر تولید نفت هم بشدت کاهش پیدا کرده است و همین موضوع در کشوری که اقتصاد آن بر پایه نفت است مشکلات اقتصادی فراوانی را ایجاده کرد است اما با همت مسئولان اقدامات خوبی صورت گرفته است و خوشبختانه مردم قدردان هستند.

زارعی با انتقاداز روند نامطلوب خدمت رسانی به روستاهای نزدیک به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در سالیان گذشته افزود: روستاهی نزدیک به مرکز شهر یاسوج در دهه گذشته تغییری بخصوصی نداشته اند و همه خدمات صورت گرفته در آنها مربوط به سالهای اول انقلاب است و این موضوع با عدالت اجتماعی همخوانی ندارد هرچند باید به مناطق محروم تر توجه بیشتری داشت.

نماینده مردم بویراحمد و دنا با تاکید بر الزام توسعه کشاورزی در روستای تنگ سریز بیان داشت: احداث کانال آبرسانی و مطالعه برای احداث کانال دوم، تهیه نقشه و مطالعات طرح آبرسانی برای توسعه باغات و زمین های کشاورزی بر پایه آبیاری تحت فشار و قطره ای از برنامه های اجرا شده و در دست اقدام برای مردم این منطقه است و از محمدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد خواست تا پیگیر به سرانجام رسیدن این طرح ها باشد.

وی با تقدیر از مردم فرهنگی و طبیعت دوست روستای تنگ سریز اظهار داشت: به گفته مهندس سعید نظری رئیس منابع طبیعی شهرستان بویراحمد مردم این منطقه کمترین آسیبی به جنگل ها نمی رسانند و این باعث خوشحالی و رغبت مسئولان این حوزه است و با پیگیری های ایشان و سایر مسئولان هر چه سریعتر مشکلات و پرونده سازی های مورد اعتراض مردم بررسی و حل و فصل خواهد شد.

غلام محمد زارعی از مهندس مرادی مدیر بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد خواست تا زمان اجرای پروژه طرح هادی روستای تنگ سریز اعلام شود که طبق گفته وی از ابتدای سال مالی آینده این روستا در اولویت قرار گرفته است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به حضور داوود راهزادی و اسماعیل یوسفی مدیران برق استان و شهرستان در جلسه خاطر نشان کرد: همزمان با اجرای طرح هادی اصلاح و توسعه شبکه روشنایی و معابر این روستا انجام خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم راه و شهر سازی هر چه سریعتر مطالعات اتصال روستای تنگ سریز به جاده سی سخت را انجام دهد تا با اعتبار خوبی که برای راههای ارتباطی شهرستان مرکز استان دریافت کرده ایم این جاده را در اولویت قرار دهیم.

زارعی با گلایه از عدم همراهی برخی مدیران تاکید کرد: برخی داستگاهها برای رویت مشکلات مردم باید حضور می یافتند.

2 (2)

وی تصریح کرد: برخی از مدیران واقعا تلاشگر هستند و به مردم و نظام خدمت می کنند اما متاسفانه برخی از مدیران کم کار هستند و ضعف آنان باعث می شود تا تلاش سایر دستگاهها نادیده گرفته شود و زحمت بقیه زیر سوال برود و قطعا بزودی مردم شاهد تغییراتی در بدنه سازمان های ضعیف خواهند بود.

* حواشی

– زارعی دلیل دیدارهای هفتگی و سرکشی های مکرر خود را از مناطق روستایی چنین عنوان کرد: مردم روستاها باید به راحتی به مسئولان دسترسی داشته باشند و مشکلات خود را بیان کنند و از طرفی مسئولان هم خود باید مشکلات مردم را ببینند تا با همت و تلاش بیشتری پای کار بیایند.

– پیرمردی از اهالی روستای تنگ سریز در مراسم استقبال از نماینده بویراحمد و دنا گفت: خدا پشت و پناه همه کسانی باشد که به فکر مردم و در کنار مردم هستند. وی بیان داشت: مطمئن باشید مردم قدردان مسئولان زحمتکش هستند و اینگونه افراد هستند که مردم را پشتیبان جدایی ناپذیر نظام و دولت کرده اند.

2 (4)

2 (5)

2 (6)

2 (7)

2 (3)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141260
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. آگاه گفت:

    حاج زارع! این مردم فرق بین خدمت و خیانت رو میدون واسه همینه کسایی که خدمت کنن رو ارج و دعا می کنند و کسانی رو که خیانت کنن از بالا به پائین می شکونند.
    به خمین خاطر هست به پاس تلاش و مردمی بودنت همچنان بر دلها حکومت میکنی.
    خدا پشت و پناهت

  2. روستا گفت:

    ماهیت و روحیه مردم دوستی و تلاشگری حاج زارعی برای همه مشخص شده است . انصافا نمیشه انکارش کرد .خدا حفظ کنه حاج زارعی رو 

  3. ناشناس گفت:

    انتخابات نزدیک است و سفرها شروع شده و دلسوزی ها از سر گرفته شده، نکنه یه وقت فکر کنید این سفرها این شعار ها این تهدیدها تبلیغات انتخاباتی هست . 🙂

  4. دلسوز گفت:

    واقعا در سنوات گذشته کم کاری هایه زیادی شده فقط هدف حفظ صندلی بوده و انجام  کارهایی که  فقط در جهت منافع افراد خاص بوده و عموم مردم هم کشک.  ان شالله که زارع روندی رو‌که تا الان داشته ادامه بده و خدمت به مردم هدف اصلی باشه

  5. لرکبیر گفت:

    درود بر مدیران تلاشکر”لطفا مدیران کم کار رو تغیر بدین”مردم منتظر تغییرن”مردم آدم پرتلاش میخوان مثل نمایندشون جناب زارعی”خدا وکیلی خیلی پرتلاشه

  6. محمد گفت:

    درود بر زارعی خستگی ناپذیر

  7. گودرز گفت:

    کرو جون خوت د سر چیل وشنینی…..
    پ تو چه من دستته که ایگی تغییر میدم

    • نه گفت:

      همه چیزی در دستشه که شما از حسادت و بغض دست به ماهیت واقعی خودتون زدید.. نه تاریخی ملت همچنان با قامت رنجورتان سنگینی میکند

  8. اهالی شرفاباد گفت:

    سلام حاجی خداقوت بیا طرح هادی شرفابادها رو پیاده کن حداقل به این روستاها که در2کیلومتری شهرهستند امکانات بده راستی اون جلساتی که روزهای اول با مردم شرفابادها داشتی چی شد سرافکندمون کردی

  9. شرفاباد گفت:

    حاجی حداقل اگه به فکر زنده های شرفاباد نیستی حداقل یه فکری به حال مردگان قبرستان بکن بااون وضع جادهات

  10. مارگون ح گفت:

    حاجی جان خسته نباشید انشاالله در تما م مراحل کاری موفق باشید چون لبخند رابه لبان خسته روستائیان ومناطق محروم هدیه میکنید .لطفا برای ایجاد پایگاه امدادونجات هلال احمر و115در بخش مارگون هم پیگیری کنید این بخش با جمعیتی که دارد وسالانه چندین نفر بر اثر کمبود امکانات امدادی جان خود را ازدست میدهند .ممنون

  11. فتحی گفت:

    ماشالله به این عزم و تلاش که مسولیت استان و نمیانده بویراحمد و دنا معاون وزیر رو برای برطرف کردن مشکلات مردم یاسوج در ای روز تعطیل به یاسوج کشاندند تا ثابت کنند محرومی زیبنده این استان نیست.

  12. روستای گفت:

    جونم مکن نفست زارع که شو و روز کارت من سرحه و گرمسیر بیراحمد و دنایه جز خدمت بی منت و ای مردم هدفی نیاری.
    خدا برقرارت بهله

  13. زارعي گفت:

    زياد دلتون را خوش نكنيد..فقط يك سال ديگه مونده …آقاي زارعي بايد به فكر مديراني باشه كه تعيين كرده اما بهش راي نداده اند ..واقعا براش متاسفم ….

  14. سیمان سقاوه گفت:

    حاج زارع مرد زحمت کش و خادمیست  خدایی

  15. 123ح گفت:

    حاجی روستای دهنو یاسوج را فراموش نکنید که صد در صد به شما رای دادند این روستا هم مشکل آب کشاورزی دارند که با یک سد کوچک مخزنی در مسیر آبهای سطحی منطقه حل می شود لطف کنید سری هم به این روستا بزنید و مشکل آب کشاورزی این روستا را حل کنید

  16. حقیقت گفت:

    باسلام خدمت استاندار دلسوز و نماینده باصداقت استان ک-ب میرساند مدیر کل امر اقتصادی استانداری را بررسی فرمائید.

  17. ناشناس گفت:

    بعضی از این کارا وحرفها به نظر من فرار به جلو می باشند… فکر میکنم مردم همه چی را می دانند.حاجی عزیز واقعا خودت فکر میکنی اینجوری میشه مردم را راضی نگه داشت. من که جدا باور ندارم خودت هم بهتر میدونی که کار خاصی نکردی …………..

  18. ناشناس گفت:

    چی شده بعداز سه سال تازه یادتان آمده تنگ سریزی هم هست

دیدگاه شما