جمعه 8 اسفند 1393 - 9:57

حمایت سرویس‌های‌بیگانه از فرقه شیرازی

 یک مقام مسئول امنیتی گفت: جریان موسوم به شیرازی یکی از ابزارهای مورد حمایت سرویس های جاسوسی برای ترویج افراطی گری و ایجاد تفرقه است.
به گزارش خبرنگار مهر، یک مقام مسئول امنیتی ظهر پنجشنبه در همایش مدارای دینی و مذهبی و الگوی امام موسی صدر در تالار اجتماعات سازمان تبلیغات مشهد گفت: سرویس های جاسوسی دنیا از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی  و در راس آنها انگلیس در حال حاضر اسلام هراسی را دستاویز خود برای رسیدن به اهداف خود در منطقه و جهان قرار دادند.
وی افزود: آنها سعی دارند تا با افراطی گری های مذهبی و تشدید تفرقه به اهداف شوم خود دست یابند.
وی بیان کرد: دشمن با دستاویز قرار دادن و دامن زدن به اختلافات مذهبی و تحریک مذاهب و همچنین اهانت به مقدسات مذهبی سعی در ایجاد تفرقه دارد.
این مقام امنیتی گفت: پروژه اسلام هراسی و شیعه هراسی یکی از ابزارهای سرویس های جاسوسی به ویژه انگلیس است.
وی ادامه داد: آنها با میدان دادن به تندروها و ترویج افراطی گری سعی در ضربه زدن به اسلام دارند.
وی با اشاره به جریان شیرازی بیان کرد: بر اساس اسناد موجود سرویس های بیگانه و استکبار جهانی از این جریان که در راس آن آیت الله سید صادق شیرازی قرار دارد حمایت می کند.
وی اظهار داشت: جریان شیرازی ضمن تندروی های مذهبی و تکفیر مذهب اهل سنت در راستای اهداف تفرقه افکنانه دشمنان گام برمی دارد و مبادرت به تخریب و تکفیر جایگاه مراجع عالیقدر شیعه نظیر مرحوم آیت الله بهجت می کند.
مدیرکل روحانیت وزارت اطلاعات افزود: جریان شیرازی نظیر وهابیت، داعش و سایر جریانهای افراطی دیگر توسط مستکبران با هدف ایجاد چهره خشن از اسلام و مذهب تشیع ایجاد شده است.
وی ادامه داد: ۱۸ شبکه ماهواره ای با اسامی اسلامی توسط سرویس های جاسوسی انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی با تسهیلات و منابع مالی مبادرت به اشاعه تفکرات این جریان در سطح بین المللی می کنند.
وی با بیان اینکه ۱۸  مرکز وابسته به جریان شیرازی به صورت مخفیانه در چهار استان کشور فعالیت داشتند بیان کرد: با تلاش ماموران وزارت اطلاعات این مراکز تعطیل شدند.
وی ادامه داد: جریان شیرازی ضمن جعل فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم کمک مالی به یکی از شبکه های ماهواره ای همسو با این جریان و همچنین اهانت به ولایت فقیه و امام راحل اقدامات زیادی را با همکاری سرویس هاس جاسوسی و بیگانه انجام داده است.
این مقام امنیتی ادامه داد: همگرایی با ضدانقلاب و عناصر فرقه حجتیه، اصرار بر انجام فعالیت های ضدتبلیغی و ترویج عزاداری های خشن از جمله اقدامات این جریان است.
وی تاکید کرد: تمامی افرادی که در مراکز این جریان در ۴ استان کشور فعالیت داشتند ارتباط آنها با سرویس های بیگانه و استکباری محرز شناخته شده است.
وی افزایش بصیرت و آگاه سازی اقشار مختلف در برابر افراطی گری مذهبی را ضروری خواند و گفت: در این راستا روحانیان نقش و وظیفه ای خطیر بر عهده دارند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141227
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما