جمعه 8 اسفند 1393 - 2:35

سقوط بالگرد در ارتفاعات دربند تهران/ ۳ نفر کشته شدند

به گزارش بویرنیوز؛ عزت الله خان محمدی در گفت‌و‌گو با فارس درباره سقوط یک بالگرد در منطقه دربند اظهار داشت: ۲ ساعت قبل یک فروند بالگرد در حوالی امامزاده ابراهیم (پس قلعه) سقوط می‌کند که بلافاصله عوامل هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات اولیه این بالگرد ۳ نفر سرنشین داشته که هر ۳ جان خود را از دست داده‌اند.به گفته خان محمدی علت حادثه در حال بررسی است و هنوز مشخص نشده است.

یک منبع آگاه گفت:‌این بالگرد سقوط کرده متعلق به وزارت دفاع بوده است.

محسن صفری‌نژاد از اهالی منطقه پس قلعه از توابع شهرستان شمیرانات درباره جزئیات حادثه سقوط یک بالگرد در این منطقه اظهار داشت: در حدود ساعت ۱۴ یک بالگرد در سطح پایینی و نزدیک به خانه‌های روستای پس قلعه پرواز می‌کرد و با توجه به این که برف شدید و مه غلیظی در این منطقه وجود داشت احتمالا موجب شد که این بالگردسقوط کند.

وی ادامه داد: در هنگام پرواز و پس از این که از روستای پس قلعه گذشت به سمت امام زاده ابراهیم حرکت کرد که به یک باره سقوط کرد.

صفری‌نژاد خاطرنشان کرد: بلافاصله اهالی روستا به محل سقوط این بالگرد رفتند و آتش را خاموش کردند ولی متاسفانه و بر اساس شنیده‌ها ۳ نفر جان خود را از دست دادند و پس از آن نیز عوامل نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و هلال احمر به محل حادثه رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: با مهارتی که خلبان این بالگرد داشت اجازه نداد که این بالگرد برروی خانه‌های روستای پس قلعه سقوط کند و در محیطی سقوط کرد که هیچگونه خانه‌ای وجود نداشت.

آخرین خبر
عزت‌الله خان‌محمدی دقایقی پیش درخصوص آخرین اطلاعات سقوط بالگردی در منطقه دربند تهران اظهار داشت: آخرین اطلاعات در این خصوص این بود که این بالگرد متعلق به وزارت دفاع (پنها) بوده و متأسفانه در این حادثه سه نفر گشته شده‌اند.

وی افزود: نیروهای هلال‌احمر، نیروی انتظامی و … در حال کاوش هستند و در صورت اطلاع و بررسی‌های تکمیلی، اطلاعات جدیدی در اختیار عموم قرار خواهیم داد.فرماندار شمیرانات ادامه داد: این حادثه حدود دو ساعت و نیم پیش در حوالی روستای پس‌قلعه و امامزاده ابراهیم (ع) در ارتفاعات شهرستان شمیرانات رخ داده است.

وی از مأموریت این بالگرد اظهار بی‌اطلاعی کرد و افزود: اطلاعات ریز این حادثه هنوز در اختیار ما قرار نگرفته است، اما پس از این حادثه شوراها و افراد محلی نخستین تماس را با فرمانداری گرفته و ما را در جریان این حادثه دل‌خراش قرار دادند و بلافاصله نیروهای هلال‌احمر و انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال‌احمر نیز تأکید کرد: بلافاصله پس از اطلاع گروه حادثه، امدادگران هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند و تاکنون توانسته‌اند جنازه دو نفر از سرنشینان این بالگرد را رهاسازی کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141215
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما