چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 14:12

تخریب گران، خانه ویرانه خود را تخریب می کنند / باید منصفانه قضاوت کنید؛ مگر کنترل تورم را نمی بینند

رئیس‌جمهور در جمع مردم قم در حرم حضرت معصومه (س)گفت: امروز دولت پشتوانه خود را در قم می‌بیند.

به گزارش «بویرنیوز»، حجت الاسلام روحانی در جمع مردم قم گفت : امروز دولت پشتوانه خود را در قم می‌بیند و چشم انداز فردای نظام، کشور و ملت را در سایه اندیشه برآمده از حوزه علمیه قم می‌داند. و ‫چشم انداز فردای این نظام و کشو و ملت را در سایه اندیشه برآمده از حوزه علمیه قم می داند.‫حوزه علمیه به عنوان افتخار همه عالمان در طول تاریخ شناخته می شود‬.بزرگترین یافتخارات تاریخ علمی دینی و سیاسی ما از قم و از حوزه علمیه قم هست. امام و مقام معظم رهبری هم تربیت یافته این حوزه است‬.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ‫دین ما اسلام و تشیع ما زنده است چون حوزه علیمه و قم زنده است‬ ادامه داد: ‫این حوزه بزرگ و عظیم قم همواره در برابر لا ابالی گری تفسیر به رأی تحجر ایستاد و می ایستد. ما باید بدانیم تحجر و افراط نه تنها دنیای مردم که اول دین مردم را می‌سوزاند‬. به حوزه علمیه و مراجع و فضلا و اندیشمندانی افتخار می کنیم که در این حوزه عقل مطرود نبود.

حجت اسلام روحانی تاکید کرد: ‫حوزه نهاد مستقل بوده و نهاد مستقل باقی خواهد ماند‬.  ‫این حوزه بزرگ مستقل هرگز زیر پرچم هیچ سیاست حزب و جناحی نرفلته است و نخواهد رفت.

رئیس جمهوری کشورمان تصریح کرد: در زمینه سیاست خارجی قدم‌های مهمی را در رابطه با جهان به ویژه همسایگان برداشته‌ایم، ما مسیر حل معضلات را از جمله پرونده هسته‌ای را با اقتدار و بدون این که کاری به صدایی از گوشه و کنار و حاشیه پردازی عده‌ای داشته باشیم ادامه داده‌ایم و ادامه خواهیم داد.

وی افزود: همواره به منتقدان احترام می گذاریم و به آن ها همانند حامیان می گوییم که از حمایت دولت برخوردار بوده و هستند اما تخریب گران جایی ندارند و خانه ویرانه خود را تخریب می کنند.

وی تاکید کرد: مگر آمار اقتصادی را نمی بینند، مگر کنترل تورم را نمی بینند، در این 18 ماه، 7 هزار واحد صنعتی نیمه تمام راه اندازی شده است، بیش از 200 هزار هکتار سیستم آبیاری مدرن و قطره ای فقط در سه استان خوزستان، ایلام و سیستان و بلوچستان ایجاد شده، مگر آمار را نمی بینند که سهولت کسب و کار 22 رتبه تغییر کرده است؟ از 152 به 130 رسیده است. مگر نمی بینند که در زمینه گاز در ماه های گذشته، 100 میلیون متر مکعب گاز اضافه شده است، باید منصفانه قضاوت کرد، ظرفیت نفت 200 هزار بشکه در روز اضافه شده است، بیایید آمار سال 93 را با سال های قبل مقایسه کنیم، اگر کار مهمی شده به دست شما مردم عزیز و بزرگوار ایران شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141025
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    آقای روحانی خوش به حالت خبر نداری یا خود ت زدی به بی خبری؟،آقای تدبیر وامید…..

  2. رهگذر گفت:

    برای جیب خالی چه تفاوتی بین صفر و70 وجوددارد؟ وقتی توان خرید از مردم گرفته شده بخصوص برای اقشار کم درامد کنترل تورم چه معنایی دارد؟ کنترل تورم زمانی ارزشمند است که مردم در جیب خود نقدینگی ببینند .

  3. ناشناس گفت:

    شما بجز شعار کار دیگه ای هم بلدی؟؟؟ اقای روحانی هر روز داریم اجناس را با قیمت چند برابری میگیریم ، نکنه معنی تورم چیزه دیگه ایست
    شما و دوستان شما فقط شعار می دهید ، وای برا دولت تدبیر و امید.

  4. ناشناس گفت:

    اگه واقعا کنترل تورم انجام شده ایشون چند مثال بیارن چیزی که ملموس است وواقعیت باآن چیزی که حضرات میگن تفاوت داره

  5. ناشناس گفت:

    اقای روحانی یا خبر ندای و یا امار غلط به شما می دهند .بابا از چاپلوسان دروی جوی که مگسانند

    این دغل دوستان که می بینی
    مگسانند گرد شیرینی

    • ناشناس گفت:

      کو گوش شنوا

      • مظلوم گفت:

        اقای روحانی تورمی که تو این دوره بوده هچگاه قبلا وجود نداشته دیگه بسه مردم چشم و گوششان باز شده این دروغ ها دیگه نمیتونه کاره ساز باشه همش وعده وعیده دروغ میدی

  6. ناشناس گفت:

    نقدینگی صفر- صفر- صفر -صفر- صفر -فر -صفر- تا قیامت صفر

  7. زهله ترو گفت:

    تورم را دوره به دوره ی دولت بررسی نمایید نه دو ماه دوماه.تا معلوم شود مردم چه می !!!

  8. ناشناس گفت:

    درودبردکترروحانی

  9. یک گفت:

    اگه نفت بشه هزار دلار بر زندگی و رفاه مردم تاثیر نداره ولی همین که یک دلار کم میشه میخوان این یک دلار رو با گرون کردن همه چیز از گرده مردم بکشن ………

دیدگاه شما