سه شنبه 5 اسفند 1393 - 13:50

پیام تبریک فرماندار بویراحمد به پرستاران و مهندسین

فرماندار شهرستان بویراحمد طی دو پیام جداگانه روز پرستار و روز مهندس را به این دو قشر زحمتکش تبریک گفت.

یاری پور فرماندار

* در پیام تبریک دکتر هوشنگ یاری پور بمناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار آمده است:

“بسمه تعالی”

آنگاه كه رنج و درد بر كالبد انسان حمله ورشد و جان آدمی را به خطر انداخت، پرستاري به وجود آمد و پرستار جان خود را به خطر انداخت تا حافظ  سلامتی؛ مهمترین نعمت آفریدگار باشد و از این روست که میلاد بانوی دلاور اسلام- حضرت زینب کبری (س) –  پرستار نیکی ها، پرستار ارزش های والای عاشورا به نام روز پرستار نامیده شد.

اینجانب ضمن تبریک پنجم جمادی الاول میلاد خجسته حضرت زینب (س) به ملت شریف ایران اسلامی، روز پرستار را به این قشر خستگی ناپذیر تبریک صمیمانه عرض می نمایم و از درگاه با عظمت پروردگار هستی بخش برای این قشر تلاشگر و بی ادعا آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

هوشنگ یاری پور

فرماندار شهرستان بویراحمد

** فرماندار بویراحمد همچنین در پیامی خطاب به جامعه مهندسی ضمن بزرگداشت پنجم اسفند ماه، روز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی “خواجه نصرالدین طوسی” این روز را به مهندسین تبریک گفت.

در پیام تبریک دکتر هوشنگ یاری پور بمناسبت روز مهندس آمده است:

“بسمه تعالی”

پنجم اسفند ماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است، یادآور ابتکار، خلاقیت ها، نوآوری ها و خودباوری های مهندسان این سرزمین است.

در جامعه امروزی نقش جامعه مهندسی در همه ابعاد زندگی انسان آشکار است و یقینا سرزمین تاریخی ایران و استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد که آثار باستانی چند هزار سال پیش را در خود جای داده است مهد مهندسانی بوده است که در این دیارمی زیسته اند و با خدمات خود میراث گرانبهایی از گذشته برای وطن به یادگار گذاشته اند.

به همین مناسبت این روز را به مهندسین گرامی صمیمانه تبریک عرض می کنم و امیدوارم در رشد و اعتلای این سرزمین کمتر توسعه یافته؛ همتی مضاعف و جهادی به خرج دهند و برای این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

هوشنگ یاری پور

فرماندار شهرستان بویراحمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=140984
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما