سه شنبه 5 اسفند 1393 - 1:49

اولین همایش گلریزان خیرین ازدواج کهگیلویه و بویراحمد (عکس)

خیرین کشوری و هم استانی های مقیم تهران در این همایش یک روزه شرکت خواهند کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم استان، خیرین بومی و هم استانی های مقیم تهران برای شرکت در همایش گلریزان خیرین ازدواج دعوت کرد.

به گزارش بویرنیوز، سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران افزود: همایش گلریزان ازدواج خیرین کشوری و هم استانی های نیکوکار مقیم تهران با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کل ورزش و جوانان و بانک قوامین استان در تهران برگزار می شود.

وی اظهارکرد: زمان و مکان برگزاری این همایش ساعت 15 تا 18 عصر دهم اسفندماه سال جاری در سالن همایش های خانه اندیشمندان علوم انسانی تهران است.

13322

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این همایش را حمایت از ازدواج زوج های جوان نیازمند و زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، کمک به ایتام، تامین هزینه تحصیلی دانشجویان و ارایه خدمات موردی اعلام کرد.

خادمی بیان کرد: خیرین کشوری و هم استانی های مقیم تهران در این همایش یک روزه شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: امید است بتوان با برگزاری این همایش و جمع آوری هدایای خیرین نیکوکار، مشکل ازدواج ۱۰۰۱ زوج جوان نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد استان را برطرف کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در این همایش علاوه بر رفع مشکل ازدواج زوج های جوان نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) مجمع خیرین ازدواج استان نیز تشکیل خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=140932
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما