دوشنبه 27 بهمن 1393 - 13:11

“شهرام جزایری”‌ در فهرست خریداران پرسپولیس

شهرام جزایری به دنبال خرید پرسپولیس است.

یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود به خبرنگار عصرایران گفت: شهرام جزایری در میان داوطلبان خرید باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران است.

این منبع آگاه اضافه کرد:‌ در میان خریداران سهام باشگاه پرسپولیس گروهی حضور دارند که روی کمک شهرام جزایری حساب ویژه ای باز کرده اند. آنها در فهرست شان برای مدیریت اداره باشگاه نام شهرام جزایری را قرارداده اند.

وی افزود: این گروه مسؤولیت مدیریت مالی پرسپولیس را به شهرام جزایری پیشنهاد کرده اند. براساس این پیشنهاد او مدیریت منابع مالی و ایجاد شرایط درآمدزایی برای پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت. آنها روی مدیریت جزایری حساب ویژه ای باز کرده اند اما برای جلوگیری از ایجاد مشکل حاضر نیستند تا لحظه خرید باشگاه این نام بر سرزبان ها بیافتد.

“شهرام جزایری عرب” فعال اقتصادی در سال 1381 به دلیل پرونده اقتصادی بازداشت و محاکمه شد. او مهرماه گذشته از زندان آزاد شد.

مراسم مزایده باشگاه های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران قرار بود امروز دوشنبه برگزار شود اما این برنامه با تصمیم سازمان خصوصی سازی لغو و به زمانی دیگری واگذار شد. سازمان خصوصی سازی به دلیل عدم دریافت هیچ پیشنهاد قیمتی، مزایده را لغو کرد.

قیمت پایه تعیین شده برای هر یک از این باشگاه ها مبلغ 290 میلیارد تومان است.
مالکیت این دو باشگاه ورزشی پس از انقلاب اسلامی 1357 به دولت (وزارت ورزش و جوانان) سپرده شد.
پرسپولیس و استقلال تهران، پرطرفدارترین باشگاه های فوتبال ایران هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=139855
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما