چهارشنبه 22 بهمن 1393 - 15:07

سخنرانی تاجگردون در 22 بهمن در گچساران؛ قسم تاجگردون در جمع مردم

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام ملت ایران پای آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب مردانه ایستاده اند و تا آخرین قطره خون خود از آنها دفاع خواهند کرد.

به گزارش بویرنیوز،  دکتر غلامرضا تاجگردون در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گچساران افزود: در این روز ما شادیهایمان را با تمام مردم قسمت کرده و یاد و امام راحل(ره) و شهدای انقلاب را گرامی می داریم.

وی اظهار کرد: تمام ملت ایران به ویژه مردم کهگیلویه وبویراحمد و شهرستان گچساران پای آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب مردانه ایستاده اند و تا آخرین قطره خون خود از آنها دفاع خواهند کرد.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب توانست به دنیا ثابت کند که دین می تواند یک استکبار را از بین ببرد.

111پ

تاجگردون عنوان کرد: امام خمینی(ره) یک سیاستمدار ی بود که نه در دانشگاه بلکه در مکتب اهل بیت توانست سیاستمداری و دینداری را بیاموزد و آنها را به کار گرفت.

وی ادامه داد: امام به تمام دنیا نشان داد که انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه ها بی نظیر است.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رهبر کبیر انقلاب به همه نشان داد که رمز پیروزی انقلاب ما مردم است.

تاجگردون عنوان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ثابت کرد که وحدت رمز پیروزی است و انقلاب را برپایه وحدت بنا کرده و برای انقلاب و میهن و دین و ایران آرمان مشخص کرده است.

وی افزود: انقلاب ایران اسلامی یک انقلاب بی نظیر و جهانگیر و باهدف است و مردم ایران اسلامی به هر مناسبتی گردهم جمع شده و یاد امام فرزانه و شهدای خود را گرامی می دارند.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینگونه بود که رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله اعظمی خامنه ای فرمودند انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست.باید انقلاب را همگام با دین اسلام به مردم نشان داد و هیچگاه نظام و جمهوری اسلامی را بدون اسلام تعریف نکرد.

تاجگردون عنوان کرد: ملت ایران به واسطه علاقه به دینشان و انقلابشان در تمامی مراحل پشت سر رهبر خود ایستاده و تا آخرین قطره خون خود از انقلاب و میهن و رهبر خود دفاع خواهند کرد و شعار اتحاد سر خواهند داد.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: ما برای استقلال انقلاب کردیم و آنچه را که ایران را ماندگار می سازد، انقلاب اسلامی است.

تاجگردون ضمن یادآوری اینکه مذاکرات هسته ای مقاومت ملت ایران است، عنوان کرد: وقتی نگاه تیز بینانه و خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب قدم بر قدم مسئولان کشور را بر مقاومت و ایستادگی تشویق می کند، ما نباید نگران باشیم.

وی گفت: دولت و ملت ما در زیر سایه رهبری ایستاده و از هیچ چیز هراسی نداشته و تمام حواسمان هست و می دانیم که ولی ما حضرت آیت الله اعظمی خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب نیز هوشیارانه به تمام اوضاع تسلط داشته و همگی متحدانه هیچ گاه پشت سربازان مذاکره کننده را خالی نخواهیم کرد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما با قدرت به آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی گفتیم که اگر بخواهند شرطی بگذارند و یا تهدید کنند میز مذاکره را ترک خواهیم کرد.

تاجگردون افزود: دولت و نظام و ملت ما توانسته تمام ابرقدرتها را روبروی وزیر خارجه ایران نشانده و به آنها ثابت کند که از هیچ سختی ملت ایران هراس نداشته همانگونه که به دنیا ثابت کردند می توانند در مقابل سختی ها با نثار خون خود و عزیزانشان و تقدیم شهدا در راه انقلاب ایستادگی کنند.

وی عنوان کرد: همچنان که ایران برای پیشرفت آرامش می خواهد زادگاه ما نیز که قطعه ای از این کشور عزیز است برای ارائه خدمات بهتر و تجهیز مناسب و توسعه نیاز به آرامش و همدلی دارد.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما نباید اجازه دهیم که کسی منافع شخصی خود را بر منافع و حقوق شهروندان ترجیح دهد ما در این راه باید امام خمینی (ره) را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

تاجگردون اظهارکرد: سیاست نباید سنگی باشد برای کار نکردن بلکه ما با روش مناسب می توانیم عمران و آبادانی و توسعه و سربلندی را در کنار سیاست برای کشور و مردم خود به همراه بیاوریم.

وی افزود: راه شکل گرفته انقلاب را باید تداوم بخشیده و عنوان کنیم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران جایگاهش فراتر از این است که تا به حال داشته است.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من به عنوان وکیل شما در برابر شهدایی که در این مکان مقدس آرمیده اند قسم خواهم خورد که هیچگاه از حق و حقوق شما مردم و انقلاب و دین نگذشته و کوتاه نخواهم آمد و منافع شما مردم را به هیچ جریان سیاسی و تفکر قومیگرایی تقدیم نخواهم کرد.

تاجگردون افزود: همگی ما در کنار هم باید یک صدا فریاد زده که ایران ما و گچساران ما عزتش پایدار خواهد بود و ما مسئولان نیز خدمت بی منت را اصل کار خود قرار دادیم.

وی گفت: مردم ما باید بدانند در زیر پرچم ولایت و با همدلی و وحدت از گردنه فقر و محرومیت عبور و این حلقه تلخ را پاره خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه باهم نه همه بامن باز هم در مقابل سختی ها پیروز خواهیم شد و به دنیا همانگونه که تا به حال ثابت کردیم باز هم خواهیم گفت خط قرمز همه ما رهبر است و ایشان فصل الخطاب ما در تمام مراحل هستند.

تاجگردون با بیان اینکه من حق ندارم که تفکر شخصی و منافع خود را بر ملتم تحمیل کنم، اضافه کرد: ما تا آخرین قطره خون خود می گوئیم ما میراث دار انقلاب هستیم و نه میراث خوار انقلاب انان که فکر می کنند می توانند میراث امام و انقلاب را بخورند باید این افکار را فراموش کرده و بدانند که ملت ایران برای حفظ این میراث از همه چیز خود حتی جان خود خواهد گذشت و این میراث را حفظ خواهد کرد.

ایسنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=139317
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایثار گر گفت:

    دکتر جان احسنت خدا قوت

  2. ارش گفت:

    آفرين بر اين تفكر ،خط قرمز ايشان همواره ولايت بوده ، هست و خواهد بود واز تفرقه ودوئيت بيزار واثبات كرده فردي فرا حناحي است وفكرش ملي است نه محصور به حناح خاص ولي حيف كه ما طرفداراش اين ظرفيت را نداريم وخيلي كوته فكريم وحناحي محض عمل مي كنيم وبعضا” حتي خدا را هم فراموش مي كنيم.

  3. امیری گفت:

    سلام بر دکتر عزیز
    ما از شما راضی هستیم امیدوارم که خداوند هم راضی باشد

  4. ناشناس گفت:

    یعنی واقعا تاجگردون اعتقاد داره به همه با هم نه همه با من!!!!! جل الخالق لااقل این ادعا را یک جایی بکن که تو را نشناسن رفیق!!!

  5. بویراحمدی گفت:

    خدا حفظت کنه برا استان اگه تو راهم نداشتیم چکار باید میکردیم

  6. sudn گفت:

    جناب دکتر بنده بویراحمدی ام.اولابه وجود شماهمه لرهاافتخار می کنند.ای کاش همه استانهای لرنشین نماینده ای مانند شماداشته باشند.ولی داری قومیتی ومنطقه ای برخوردمیکنی وباعث کینه ونفرت ودشمنی میشی

  7. سیمان گفت:

    در مصاحبه با شبکه دنا فقط امدی پروژه های یاسوج را توضیح دادی در حالی که برا گچساران هیچ کاری نکردی

  8. ناشناس گفت:

    ممنونم تاجگردون خیلی کارا برامون کردی مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی
    گچسارانو داری اباد میمکنی  خیلی خوبه باز ادامه بده ……….
    موفق باشی ….

  9. حیدری از رباط گفت:

    واقعا مرد عمل

  10. حیدری ازروستای دلی رباط گفت:

    واقعا مرد عمل

دیدگاه شما