سه شنبه 21 بهمن 1393 - 1:26

اعلام نحوه تبدیل وضعیت از خرید خدمت به پیمانی کارکنان دولت

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سوی دولت نحوه تبدیل وضعیت از خرید خدمت به پیمانی کارکنان دولت اعلام شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سوی دولت نحوه تبدیل وضعیت از خرید خدمت به پیمانی کارکنان دولت اعلام شد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از سایت استانداری، مهندس مجید محنایی اظهار داشت: از آنجائیکه در سال های اخیر شکایت کارکنان خرید خدمت موضوع تصویب نامه شماره 3591/ت17296 ه مورخه 1/3/1387 هیات وزیران به خواسته تبدیل وضعیت از خرید خدمت به پیمانی و نیز شکایت نیروهای شرکتی شاغل در شرکت های پیمانکاری طرف قرار داد دستگاه های اجرائی به خواسته الزام دستگاه ها به انعقاد کار معین با این نیروها حجم زیادی از شکایات مطروحه در شعب دیوان عدالت اداری را به خود اختصاص داده است.

IMG_8919
وی اظهار داشت: لذا در این زمینه دادنامه شماره 555 مورخ 19/8/1387 و دادنامه 874-849 مورخ 14/11/1392 صادره از هیات عمومی دیوان عدالت اداری تکلیف موضوعات فوق را روشن نموده است، بنابراین سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به منظور تسهیل در اجرای دادنامه های مذکور در دستگاه های اجرائی ابلاغ نمود.

مهندس محنایی یادآور شد: دستگاه های اجرایی می توانند وضعیت استخدامی کارکنان را که در تاریخ ابلاغ دادنامه شماره 555 مورخه 19/8/1387 هیات عمومی تحت عنوان خرید خدمت در اختیار داشته و در حال حاضر نیز از خدمت آنان به صورت قرار دادی استفاده می نمایند در صورتی که به تایید کمیته تخصصی منابع انسانی زیر مجموعه شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه دارای همه شرایط  زیر باشند به استخدام پیمانی تغییر وضعیت دهند.

1-      بکار گیری اولیه آنان حسب مندرجات قرار داد براساس تصویب نامه شماره 17598 مورخ 23/3/1362 هیات وزیران و با رعایت ضوابط مربوطه صورت گرفته باشد.

2-      در تاریخ 1/3/1387 در همان دستگاه به صورت خرید خدمت اشتغال داشته باشد.

3-      همکاری آنان با دستگاه در تاریخ مزبور در قالب فرم های عمرانی، مطالعاتی  و قرارداد های خدماتی نباشد.

4-      شغل آنان در تاریخ مذکور از مواد مشاغل کارگری موضوع بخشنامه شماره 1301/9 مورخ 6/6/1364 سازمان سابق امور اداری و استخدامی کشور نباشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع  استانداری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد، براساس دستورالعمل، بدیهی است که کارکنانی که فاقد هریک از شرایط مذکور بوده و نیز کارکنانی که بعد از ممنوعیت مقرر در تبصره 6 قانون بودجه سال 1364 کل کشور بدون رعایت ترتیبات مقرر در تبصره مذکور به صورت قرار دادی تحت هر عنوان از دستگاه به کار گرفته شده اند، مشغول تغییر وضعیت به پیمانی نخواهند بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=139094
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ابراهیم گفت:

    ان شاءالله بحث پیمانی و قراردادی هرچه زودتر حل بشه

    • ... گفت:

      انشالله

      • بانک توسعه تعاون گفت:

        بانک توسعه تعاون برای سال 94نیروهای شرکتی خودش را تبدیل وضعیت نمیکندپس این رای دیوان عدالت اداری برای چه کسانی رای دادبابابه دادمانیروهای شرکتی بانک توسعه تعاون برسید

    • الف.م گفت:

      آیا نیروهای قراردادی سال 86هم مشمول این طرح میشوند

  2. حمید گفت:

    با سلام و وقت بخیر ایا درست است نیروی که 21 سال دارد کار می کند قراردادی باشد ولی نیرویی که تازه از راه آمده تبدیل وضعیت از فراردادی به پیمانی و رسمی …. شود تورا به خدا قسم ارواح شهدا مارا از این بلاتکلیفی و دائم در استرس بودن نجات بدهید دیگه خسته شدیم زن بچه داریم ابرو داریم

دیدگاه شما