دوشنبه 13 بهمن 1393 - 1:26

چرا نمایندگان نباید سخنران روز 22 بهمن باشند؟

گروه سیاسی – در حالی که در اولین روزهای دهه مبارک فجر بسر می بریم و استان کهگیلویه و بویراحمد همپای سراسر کشور خود را برای مراسم 22 بهمن آماده می کند اما حاشیه های مراسم این روز خیلی زودتر از آنچه تصور می شد رخ نمایان کرده است.

به گزارش «بویر نیوز»، یدالله مرادی مسئول ستاد دهه مبارک فجر گچساران در نشست هماهنگی که قرار بود طبق روال معمول سخنران این مراسم با مشورت وی – مسئول ستاد دهه مبارک فجر در شهرستان – ، فرماندار و امام جمعه انتخاب شود با نام بردن از تاج گردون به مخالفت با سخنرانی وی در این مراسم پرداخت و همین موضوع باعث شد تا عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران بشدت به این موضوع واکنش نشان دهد تا شروعی بر حاشیه های این ایام باشد.

در همین رابطه و البته موضوع سخنرانی احتمالی نمایندگان در مراسم 22 بهمن ذکر چند نکته ضروری بنظر می رسد:

1 – نشست مشورتی – که با حضور امام جمعه، مسئول ستاد دهه فجر و فرماندار (یا بخشدار) مشابه آن در همه شهرستان ها (یا بخش ها) برگزار می شود – برای انتخاب سخنران و برنامه ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه تر و البته منظم تر برگزار می شود و از آنجا که احتمال می رود اینچنین حاشیه ها و موضع گیری های سفت و سختی صورت گیرد اصولا نباید رسانه ای می شد و تا حصول نتیجه نیازی به اطلاع رسانی نداشت.

2 – اینکه یدالله مرادی صراحتا با نام بردن از تاجگردون با سخنرانی وی مخالفت کرد کاملا اشتباه و عامل شروع حاشیه بود اما از طرفی فرماندار به عنوان نماینده قوه مجریه هم نباید اینچنین شفاف – والبته آنگونه که نقل شده با شدت – از نماینده مجلس و قوه مقننه حمایت می کرد چرا که فارغ از این بحث کمتر از یکسال دیگر همین فرماندار باید مجری و صد البته امین انتخابات باشد که با این موضع گیری ها جای شک و انتقاد سایر کاندیداها به روند برگزاری انتخابات فراهم می شود که تردید کاندیداها هم طبیعی بنظر می رسد.

3 – حدود یکسال دیگر تا انتخابات مجلس باقی مانده است و اگر تریبون 22 بهمن در اختیار نمایندگان و یا کاندیداهای احتمالی قرار گیرد نه تنها به جشن ملی شبیه نخواهد بود بلکه باعث حاشیه سازی و سرمنشا اختلافی در میان جریانات سیاسی می شود و حتی ممکن است استقبال از این مراسم را تحت شعاع قرار دهد و برخی حضور نیابند و نیازی به تاکید نیست که 22 بهمن متعلق به تمام اقشار مردم و طیف های سیاسی است و نباید اجازه داد به سود یه زیان قشر خاصی رقم بخورد تا شاهد جشن وفاق و وحدت ملی هر چه با شکوه تر باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=138310
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نواب گفت:

    اقای تاجگردون نیاز به تبلیغات نداره ایشون میتونه در هر کدوم از شبکه های تلویزیونی برا خودش برنامه بزاره چرا نمایندگان مردم نیان صحبت کننن .اقایایون تریبون ازشون گرفته شده خیلی ناراحتن تابیان…..

    • 56 گفت:

      دوستان نماينده فكر نميكنيد اداره دارايي نياز به تغيير مديريت داره….لطفا فكري بحال تغيير اقاي كشاورز كنيد

  2. ناشناس گفت:

    حیف تاجگردون نماینده شماست

  3. 111 گفت:

    جناب مرادی کاملا صحیح می فرمایند چون از ایشان شناخت دارم . ایشان سخنش فرد نیست بلکه جریانها است و نوع شناخت جریانها نوع ارتباط و میزان اعتقاد به ولایت به معنی واقعی آنست . جریانی که زیر پوستی کارهایی می کنند … 8 سال زحمت شبانه روزی و کارهای عمرانی بی سابقه در استان و کشور رو به علت ضعف جریانشون به هیچ می انگارند اما هدف شخص نیست بلکه نا کارآمد نشان دادن ……….
    عاقلان دانند جریانی که در دوران خاتمی نفت رو به 8 دلار رسوندند و الان هم با سیاستی غلط که بارها رهبری گوشزد کرده اند 16 ماه است با دست بر سینه ماندن مقابل غرب به بشکه ای 40 دلار همسو با همانان رسانده اند .
    اگر دوران احمدی نژاد نفت شد 140 دلار نوش ملت و دولت علت سیاست خارجی مقتدرانه بود.
    خواهشا درج کن در راستای همون آزادی مطبوعات و دانشگاه که دولت فعلی از اون دم می زنه چون باید واقعیتها رو گفت و در این واقعیتها با کسی رودرواسی نداریم.
    بویر نشون بده پیرو ولایتی.

  4. دانشگاه گفت:

    تاج گردون تا حالا در هیج راهپیمایی ملی در این چهار سال در گچساران شرکت نکرده چرا سال قبل نیامد چرا 9دی نیامد … پس یک مقداری هم خودش خراب کرده 

  5. محمد گفت:

    متاسفم برای امثال مرادی که طبل بی طرفی میزنند و هیچ بینش سیاسی ندارد فقط به فکر گروه سیاسی طیف خود هستند حق مردم پایمال میکنند

  6. مدبر گفت:

    والله از اونجايي كه ما ميدونيم ايشون ده ساله مدير هستن…ازاول دولت احمدي نژاد اومده تو دولت تدبير و اميد هم مشغوله فقط يكم ظاهرشو عوض كرده انگشتراشم دراورده

  7. یدالله مرادی گفت:

    از تحلیل عقلانی و منطقی و دور از جوزدگی بویرنیوز تشکر مینمایم.

دیدگاه شما