یکشنبه 12 بهمن 1393 - 16:23

انتقاد عجیب یک نماینده از ظریف؛ چرا هفته ای یکی دو روز در دهستان و جنگل لاویج پیاده روی می کنید؟

نماینده نور ومحمود آباد خطاب به محمد جواد ظریف گفت: می دانیم خدمات شما قابل تقدیر است اما نه آنقدر که شبانه روز کار کنید. آن طور که می دانیم ماهی یکی دو بار در دهستان و جنگل لاویج دیده می شوید.

به گزارش پایگاه خبری «بویرنیوز»، ‘عبدالوحید فیاضی’ روز یک شنبه در تذکر شفاهی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: خدمات شما قابل تقدیر است اما خدمات نه آن قدری که شما شبانه روزی کار کنید ؛ چرا که دست کم ما اهالی نور شما را هفته ای یکی دو روز در دهستان و جنگل لاویج مشاهده می کنیم.

وی خطاب به رییس جمهوری نیز گفت: منتقدان را به تمسخرگرفتن و غیرمنطقی تلقی کردن صفت یک رییس جمهور ارزشمند واعتدال گرا نیست وقتی که عصبانی هستید اظهار نظر نکنید.

نماینده نور و محمودآباد اظهار داشت: کسی به کلاه وعینک ظریف ایراد نمی گیرد به مشی ایراد می گیرد. منتقدان سالم اند ، آقای ظریف خدمات شما قابل سپاس است اما نه آن قدری که شبانه روزی کار کنید. شما ماهی یکی دو بار در جنگل های لاویج دیده می شوید .

رییس جمهوری روز گذشته از تیم مذاکره کننده هسته ای دفاع کرد و گفت: ما دیپلمات های بسیار مجربی را امروز در اختیار داریم و می بینید که تیم مذاکره کننده ما در برابر 1+5؛ 6 کشور قدرتمند می ایستد، سخن می گوید و حرف حقوقی، سیاسی و فنی می زند.

روحانی اظهارداشت: «این برای کشور ما افتخار است، حالا ممکن است کسی ایراد بگیرد و بگوید آقا تند راه رفتی، کند راه رفتی یا این که کتش کج بود، عینکش چطوری بود، این ها که حرف نشد. ما باید به دیپلمات های شجاعمان افتخار کنیم.

رییس جمهوری ادامه داد: تیم مذاکره کننده چند روز پیش آمده بودند و می خواستند که به مذاکرات بروند، دیدم نه شب خوابیده اند و نه شب قبل آن، آن شب نیز که عازم مذاکره بودند، آن ها نه شب و نه روز دارند، تلاش می کنند و شجاعانه سخن می گویند.

تیک

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=138292
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اگه او را در دهستان دیدید شما اونجا چه کار می کردین

  2. ناشناس گفت:

    نماينده هاى فوق العاده اى داريم اختلاس ها وبذل وبخشش هاى داخلى و خارجىً اصلا براشون مهم نيست ولى قدم زدن با فلان وزير خارجه ويا قدم زدن درجنگل براشون مهم وسرنوشت ساز است ، بنازم ديدگاه ومنش اصولگرايى را

  3. ابزار گفت:

    تو را به خدا بگذاريد مردم کارشون انجام بدهند ،بخدا اگر شما بخاطر مصلحت باشيد شما همين هستيد که مردم ميبينند و ميشناسند ايا اگر اقاي ظريف قدم بزند مشکلي براي ابروي تو بوجود مياد يا ممکن به توافق برسند براي منافع چندين ساله شما لطمه اي وارد شود!!!!?!!! بسه دست برداريد دوستان انقلاب!!!

  4. دانش گفت:

    واقعا یکبار خودت به عنوان یک خواننده حرفهاتو بخون اگر مسخره نبود هرچی میخوای بگو.چرا در مورد فساد رحیمی وامثال اون چیزی نمیگید وبه محبوبترین عضو کابینه این گیرهای بنی اسراییلی میدید

  5. مشی رضو گفت:

    وجی ک بقیه ایپایی حواست و کار نمایندگی بو قرن 21هرکه من فکر فضا نمایندگان ما تو فکر قم زد با استکبار ب قول خودشون

  6. ناشناس گفت:

    خوب بهتون تیکه میندازه: خدا عقل سالم به بدن سالم بدهد

  7. من گفت:

    چه انتقاد موثر و مفیدی

  8. ناشناس گفت:

    ایشون انجا بنگاه املاک دارند ظاهراظریف مدتی دنبال خرید ویلا یا زمین بوده توفیق زیارت پیداکردند

  9. شهروند گفت:

    رو که رو نیست واالله سنگ پای قزوینه . باید برید دنبال آبروی رفته تان با این همه اختلاس نجومی در دولت پاکدستتان.( دولتین نهم ودهم ) که …….

  10. منخ گفت:

    گلچين عقب مانده ها

  11. دهدشت 2015 گفت:

    فقط مونده نماینده ها بگن چرا موقع حرف زدن آقای ظریف دهنش را باز می کنه . پناه می بریم از شر انسانهای نادان به خداوند

  12. اسی گفت:

    اخ وبخت او مردمی که تو نماینده شونی

  13. قلي گفت:

    اقاي ظريف چرا سرويس رفتي

دیدگاه شما