یکشنبه 12 بهمن 1393 - 7:35

اجرای ۲۲هزار طرح اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲هزار و ۶۳۱ طرح اشتغالزایی مددجویان در این استان اجرا شده است.

به گزارش ایسنا، سید غلامرضا متقی در نشستی با رئیس مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد کشور، افزود: بالغ بر ۸۸۳میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها از سوی این نهاد هزینه شده است.

وی توانمندسازی مددجویان را یکی از مهمترین طرح های کمیته امداد در راستای خودکفایی آنان عنوان و اظهارکرد: در این راستا تاکنون نزدیک به ۵۰۰۰ خانوار به خودکفایی رسیده و از تحت حمایت کمیته امداد خارج شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد تعداد افراد آموزش دیده در زمینه اشتغال را ۴۵ هزار و ۲۷۲ نفر عنوان و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات آموزشی به مددجویان یکی از راهکارهای اساسی ایجاد اشتغال پایدار است.

متقی با اشاره به بحث مسکن مددجویی بیان کرد: تاکنون بیش از ۳۰۰۰ واحد مسکونی و بیش از ۴۱ هزار و ۱۹۰ مورد خدمات عمرانی از جمله تعمیر، بازسازی، احداث سرویس بهداشتی، حمام، معافیت انشعابات آب، برق و گاز، کمک به بهسازی و مقاوم سازی مسکن با اعتباری بالغ بر ۳۸۵ میلیارد ریال انجام گرفته است.

وی ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان را یکی از دیگر از مهمترین خدمات این نهاد عنوان کرد و ادامه داد: سالانه بطور متوسط قریب ۱۳ هزار دانشجو و دانش آموز از خدمات فرهنگی این نهاد بهره مند می شوند که در این راستا تاکنون ۳۳۹میلیارد ریال هزینه شده است.

متقی جلب اعتماد مردمی را یکی از مهمترین اهداف کمیته امداد عنوان و اضافه کرد: با همدلی و تعامل و همکاری با هم می توانیم خدمات مطلوبتری به جامعه هدف خود ارائه داده و زمینه جلب اعتماد مردم را فراهم کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=138254
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما