شنبه 11 بهمن 1393 - 13:04

مسمومیت ۱۲ دانش‌آموز یاسوجی

دانش آموزان مسمومدوازده دانش‌آموز در مدرسه‌ای در یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، با مصرف خوراکی تاریخ‌گذشته دچار مسمومیت شدند.

به گزارش بویر نیوز، این دانش‌آموزان که در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کردند، در ساعت ۱۴ و چهل و پنج دقیقه روز چهارشنبه در مدرسه‌ای در شهرک جهاد شهر یاسوج با خوردن چیپس‌های فاسد دچار مسمومیت شدند و به بیمارستان منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان در این زمینه به خبرنگار سلام دنا گفت: پس از تماس تلفنی با نیروهای اورژانس شهر یاسوج، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد که در سریعترین زمان ممکن به «سرم‌درمانی» این دانش‌آموزان پرداختند و پس درمان اولیه، به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج اعزام شدند.

محمدرضا قنبری افزود: خوشبختانه پس از روند درمان اولیه و سپس درمان چند ساعته در بیمارستان امام سجاد(ع)، حال عمومی این دانش‌آموزان بهبود یافت و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی درباره چگونگی وقوع این حادثه نیز تأکید کرد: تحقیق در این زمینه به‌عهده‌ی ما نیست اما طی تماسی که با مدیر مدرسه داشتیم گفته شد که این مواد خوراکی در زمین همجوار مدرسه رها شده‌بودند.

مدیر این مدرسه با اشاره به اینکه این مواد فاسد خارج از محوطه‌ی مدرسه بودند، اظهار داشت: احتمالاً کارتون‌های حاوی چیپس‌های فاسد، برای معدوم‌سازی در زمین خالی همجوار کنار گذاشته شده‌بودند که متأسفانه تعدادی از دانش‌آموزان اقدام به مصرف آنها کردند.

مدیر این مدرسه ابتدایی ادامه داد: با پیگیری‌هایمان متوجه شدیم تعدادی از دانش‌آموزان برخی از این چیپس‌ها را با خود به منزل بردند که با برقراری تماس فوری با اولیاء، موضوع فاسد بودن این خوراکی‌ها را اطلاع‌رسانی کردیم.

وی در پایان گفت: پیگیری‌های قضایی در این زمینه برای شناسایی عامل یا عوامل این موضوع مهم در حال انجام است.

انتهای پیام/ سجاد بنام

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=138194
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پدر دلسوز گفت:

    وقتی مدیر کل استاندارد ومرکزبهداشت تا این موقع از سال یک بازدید از مدارس انجام نداده پس باید انتظار این مشکلات را داشت.بوفه مدرسه پسر من مواد غذایی غیر استاندارد پخش میکند به معلم پسرم گفتم اما اون گفت ما که وقت نداریم بوفه ها را کنترل کنیم اداره استاندارد باید نظلرت کند که تا حالا چنین کاری نکرده است.

  2. ساکن محله جهاد گفت:

    ظاهرا” ماشین خاوری توخیابان منتهی به مدرسه جهادگران شهرک جهاد تعدادی کارتن حاوی چیپسهای تاریخ مصرف گذشته را کنار خیابان رها کرد ومردم خیابان چندین کارتن را با خود بردند ولی متأ سفانه کسی شماره ماشین را یادداشت نکرده بود اگر تاریخ مصرف آنها گذشته بود چرا در جای دیگر معدوم نشده اند

دیدگاه شما