شنبه 11 بهمن 1393 - 12:46

زمان سفر وزیر ورزش و افتتاح ورزشگاه یاسوج

سئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ورزشگاه 15000 نفری یاسوج با حضور وزیر ورزش در روز 21 بهمن خبر داد.

خبرگزاری فارس: افتتاح ورزشگاه 15000 نفری یاسوج با حضور وزیر ورزش در روز 21 بهمن
 آرمان قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از برگزاری نشست مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان وزارت ورزش خبر داد و اظهار کرد: جلسه‌ای در تهران برای هماهنگی چگونگی افتتاح ورزشگاه 15000 نفری شهر یاسوج برگزار شد.

مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: قرار بر این بود امروز با حضور گودرزی وزیر ورزش این ورزشگاه افتتاح شود که بنا به دلایلی این برنامه به تعویق افتاد.

قنبرزاده ادامه داد: با هماهنگی‌های به عمل آمده در تهران، این ورزشگاه روز سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه جاری با حضور وزیر ورزش و مسئولان این وزارت‌خانه و مسئولان استانی رسما افتتاح ‌می‌شود.

این مسئول از پیشرفت 97 درصدی ورزشگاه 15000نفری یاسوج خبر داد و گفت: کاسه ورزشگاه به صورت کامل تکمیل شده است و تنها مقداری از محوطه باقی‌مانده که به گفته پیمانکار این نواقص جزیی تا شش ماه دیگر برطرف خواهد شد.

ورزشگاه 15000 نفری یاسوج قابلیت افتتاح در بهمن‌ماه را دارد

 معاون توسعه اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط ورزشگاه 15000 نفری یاسوج، گفت: این ورزشگاه قابلیت افتتاح در بهمن‌ماه را دارد.
خبرگزاری فارس: ورزشگاه 15000 نفری یاسوج قابلیت افتتاح در بهمن‌ماه را دارد
 به گزارش خبرگزاری فارس، احمد حکمتی‌اصل صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج با زیربنای 32 هزار متر مربع قابلیت افتتاح در بهمن‌ماه امسال را دارد.

معاون توسعه اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با بازدیدی که استاندار و معاونین از این ورزشگاه داشتند به این نتیجه رسیدند که زمان افتتاح ورزشگاه یکی دو هفته به تعویق بیفتد تا ریزکاری‌های این مجتمع انجام شود.

وی این ورزشگاه را متعلق به همه تیم‌های شهرستانی دانست و گفت: ما در این ورزشگاه میزبان هر تیمی استانی مانند تیم نفت و گاز گچساران هستیم و این تیم‌ها می‌توانند از این ورزشگاه استفاده کنند.

حکمتی‌اصل با بیان این‌که رشته دومیدانی یکی از بهترین رشته‌های ورزشی است، افزود: این ورزشگاه برای استفاده دومیدانی بسیار مناسب و امکانات این رشته در این ورزشگاه فراهم است.

معاون توسعه اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت بد مجتمع ورزشی نره‌گاه تصریح کرد: این مجتمع در گذشته به بهره‌برداری رسیده و زمین اهدای طریق مردم این مجتمع با مرکز روستا فاصله زیادی دارد و دهیاری نیز نگهبانی و حفاظت از مجتمع را قبول نمی‌کند و این مسئله مشکلات زیادی برای این مجتمع ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به رسیدگی به وضعیت مجتمع ورزشی نره‌گاه ادامه داد: این مجتمع تا پایان سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد و به هئیت سوارکاری استان تحویل داده می‌شود.

این مسئول از طرح‌های افتتاحی در دهه فجر امسال سخن به میان آورد و گفت: در حال حاضر اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد 29 طرح افتتاحی دارد که شش طرح آن افتتاح شده و در دهه فجر امسال هشت طرح مانند سالن سرپوشیده چیتاب و سالن گراب لوداب، سالن سرپوشیده سواری و ….. با حضور مسئولان استانی افتتاح می‌شوند.

وی برگزاری یادواره 104 شهید ورزشکار و تجلیل از کارکنان ادره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان در دهه فجر امسال عنوان کرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=138190
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    از این طرف طرح و ورزشگاه افتتاح کنید از اون طرف تیم شهرداری رو ول کنید به امون خدا تا همینجور به دسته چهار سقوط کنه.
    آخه برادر من تو نون نداری بخوری یخچال سایدبای ساید میخری؟
    نفت و گاز گچساران کجا میاد تو ورزشگاه شما مسابقه بده؟
    بی مدیریتی شما ورزش این استان رو نابود کرده بعد هی صحبت از افتتاح چندباره طرحهای نیمه کاره می کنید برادر من؟؟؟

  2. علی د گفت:

    لازم به توضیح میباشد که از ابتدا به یاد و خاطره شهدا اسم این مجموعه ی ورزشی بنام فوتبالیست عزیز شهیدمان علی فتاحی ثبت گردید ولی در این اواخر و طی یکی دو هفته مانده به افتتاح ان بنام ورزشگاه ازادی نام گذاری شده که این قضیه باعث رنجش خانواده ی شهدا بخصوص خانواده ی شهید علی فتاحی گردیده است .حال جای این سوال باقیست که چرا هم چه اتفاقاتی باید بایفتد مگر انقلاب اسلامی و تداوم ان ثمره ی خون این شهدا نیست که حالا حک کردن اسمشان بر روی درب یک ورزشگاه خاطر عده ای را ازرده کرده است مگر اسایش و امنیت و کسانی که امروز پشت میز مدیریت نشسته اند نتیجه خون همین شهدا نبوده است مگر هر چه ما داریم از این شهدا نیست .حال سوال این است یک شهید که از همه چیز خودش گذشته است جان و هستی خود را فدای سرزمینش کرده شایسته ی ان نیست که اسمش بر روی سر در یک ورزشگاه باشد اون هم شهیدی که خودش فوتبالیست بوده و شهره ی ورزشی شهر یاسوج در دهه 60 و درست همان زمان که به اردوی تیم ملی جوانان دعوت میشود حضور در میدان جنگ را بر حضور در میدان فوتبال مهمتر میداند و همینطور شربت شهدادت را بر شربت ازدواج .و به ارزوی دیرینه اش که همان شهادت در راه خداست میرسد .روحش شاد و راهش پر رهرو

    ضمنا شهید علی فتاحی از جوانان بنام و جویای نام تل زالی بوده و پسر خاله ی شهیدان عین الله دهراب پور و محمد رضا رستگار میباشند.

دیدگاه شما