شنبه 11 بهمن 1393 - 12:43

مشکل سی ان جی در دوگنبدان

وجود تنها دو جایگاه سوخت ‘سی ان جی’ در شهر دوگنبدان پاسخگوی نیاز مردم شهرستان 120 هزار نفری گچساران نیست.

به گزارش ایرنا، قرار داشتن این شهرستان در جاده ارتباطی استان فارس به استان های جنوبی، عبور زایران مناطق عملیاتی و نزدیکی به بوشهر و بنادر جنوب کشور ضرورت افزایش تعداد جایگاه های سی ان جی را دو چندان کرده است.

صفوف طولانی و کیلومتری خودروها مقابل جایگاه های سوخت سی ان در دوگندان مرکز شهرستان گچساران روزانه ساعتها از وقت رانندگان را تلف می کند.

یکی از ساکنان شهر دوگنبدان گفت: وجود تنها دو جایگاه سوخت گیری خودرو که گاهی یکی از آنها به دلیل خرابی قطعات تا چندین روز تعطیل می شود برای مردم دردسر ساز شده است.

بهمن کریمی با اشاره به این نکته که برای سوخت گیری وقت زیادی از مردم گرفته می شود از مسوولان خواست برای افزایش تعداد جایگاه های خدمات رسانی سوخت سی ان جی چاره اندیشی کنند.

یکی دیگر از ساکنان شهر دوگنبدان با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و ورود گردشگران به این شهرستان از مسوولان خواست برای بازگشایی جایگاه سوخت سی ان جی شهرداری دوگنبدان چاره ای بیندیشند.

نور محمد امیری افزود: فراهم کردن رفاه حال مردم و مسافرانی که در این مسیر تردد می کنند مستلزم افزایش تعداد جایگاه های سوخت سی ان جی در این شهرستان است.

فرماندار گچساران گفت: این شهرستان سه جایگاه سوخت سی ان جی دارد که یکی از این مراکز خدماتی از یک سال پیش تعطیل شده است.

عبدالرحیم رحیمی افزود: جایگاه سوخت شهر دوگنبدان به دلیل بدهکاری هشت میلیارد و 500 میلیون ریالی که متعلق به پیمانکار بخش خصوصی است تعطیل شده است.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی و توافق های انجام شده با پیمانکار این جایگاه تا تعطیلات عید نوروز امسال وارد مدار خواهد شد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: یک جایگاه دیگر سوخت سی ان جی در شهر دوگنبدان در حال احداث است که هم اکنون 80 در صد پیشرفت فیزیکی دارد.

رحیمی از برنامه ریزی برای مستقر کردن نمایندگی تعمیر قطعات جایگاه های سی ان جی در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: آموزش متقاضیان با هماهنگی با فنی و حرفه ای این شهرستان از برنامه های در دست اجراست.

رحیمی بیان کرد: این امر مدت زمان تعمیر قطعات جایگاه های سوخت سی ان جی و در نتیجه تعطیلی جایگاه ها را کاهش می دهد.

شهر دوگنبدان مرکز شهرستان نفت خیز گچساران با بیش از یک صد هزار نفر جمعیت در جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=138185
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما