شنبه 11 بهمن 1393 - 12:40

تعداد پروژه عمرانی شهرستان دنا برای دهه فجر

فرماندار دنا از افتتاح و کنگ زنی 55 طرح عمرانی ، اقتصادی و خدماتی در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

علی تاج امیری روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:از این تعداد 48 طرح با اعتباری افزون بر175میلیارد ریال افتتاحی و هفت پروژه با اعتباری حدود 130میلیارد ریال نیز کلنگ زنی خواهد شد.

وی میزان اشتغالزایی این تعداد طرح افتتاحی و کلنگ زنی در شهرستان دنا را بیش از 470 نفر اعلام کرد.

تاج امیری با بیان اینکه عمده این طرح های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح و کلنگ زنی در روستاها است، اظهار کرد: بیش از 36 هزار نفر از جمعیت 46 هزار نفری شهرستان دنا در روستاها ساکن هستند.

وی عمده طرح های قابل بهره برداری در شهرستان دنا را درحوزه های مختلف شامل توسعه راه های روستایی، آبرسانی، برق رسانی، گازرسانی، بهداشت، مسکن، ورزش و خدمات اعلام کرد.

فرماندر دنا افزود: بهسازی و آسفالت راه روستایی گل چهره آباد- بنوا و پشت چاه در بخش پاتاوه، آبیاری قطره ای اراضی کشاورزی در منطقه رودشتی و طرح گلخانه ای روستای دارشاهی از مهمترین طرح های افتتاحی در دهه فجر امسال در این شهرستان است.

وی افتتاح ساختمان اداری وامدادی هلال احمر سی سخت،پرورش بلدرچین در روستای برائی،افتتاح شش خانه بهداشت روستایی و گازرسانی به روستاهای لما و بیژگن را از دیگر پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر امسال در این شهرستان اعلام کرد.

وی آغاز عملیات اجرایی طرح پمپاژ آب به 300 هکتار از اراضی کشاورزی بن زرد با اعتباری افزون بر 80 میلیارد ریال و نیز شروع عملیات احداث خط دو مداره انتقال برق شهر سی سخت را از مهمترین طرح های کلنگ زنی در دهه فجر امسال در شهرستان دنا ذکر کرد.

تاج امیری از درحال اجرا بودن بیش از 250 طرح عمرانی و اقتصادی بین 10 تا بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتباری افزون بر300 میلیارد ریال در شهرستان دنا خبر داد.

شهرستان دنا به مرکزیت شهر سی سخت در 35کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=138181
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. م.ت گفت:

    كدومش مل خود سيسخته؟

دیدگاه شما