جمعه 10 بهمن 1393 - 19:00

اجرای 12 پروژه راهداری در بخش دیشموک

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: 12 پروژه راهداری در بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه با میانگین پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ممتاز جهانگیری پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری بخش دیشموک تکمیل زیرسازی و آسفالت جاده رود ایوک و مازه فرج به طول 2/5کیلومتر، آسفالت شش کیلومتری جاده سرغل به سربیشه، آسفالت جاده مله خرسک به دشتک به طول سه کیلومتر و آسفالت جاده باغ کلک به طول 800 متر را از مهمترین پروژه ها راهداری در بخش دیشموک اعلام کرد.

وی با اشاره به روند خوب جاده تنگ چویل و احداث پل 40 متری اعتبار این طرح را 150 میلیارد ریال دانست.

جهانگیری پروژه در حال انجام جاده شهید پروازیه به طول دو کیلومتر، زیرسازی جاده ده قاضی از سمت قلعه رئیسی به طول سه کیلومتر، زیر سازی جاده امام زاده میر سالار وتامین مصالح آسفالتی جاده مورخانی به طول 10 کیلومتر را از دیگر پروژه های راهداری برشمرد.

وی اعتبار این پروژه ها را نزدیک به 19 میلیارد و 450 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: برخی از این پروژه تا پایان سال مالی به بهره برداری می رسد.

جهانگیری طول راههای اصلی و فرعی بخش دیشموک را 255 کیلومتر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 240 کیلومتر راه روستایی است که تاکنون 90 کیلومترآن آسفالت شده است.

بخش دیشموک با جمعیتی بالغ بر 24 هزار نفر در 95 کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=138120
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. درود بر مهندس جهانگیری گفت:

    انصافا فعالترین مدیر کل هستش 

  2. همشهری گفت:

    واقعا با این وضع تحریم و نبودن بودجه همینم که تا ایقد پروژه هامون فعالن ممنون جناب خادمی استاندار محترم و جناب جهانگیری هستیم و البته سایر کسانی که برای استان عزیزمون قدمی بر میدارند

  3. محسن گفت:

    منم با نظر همشهری موافقم واقعا دولت محترم و نماینده هاشون تو استانمون از ته دل فعالیت میکنند.

  4. حاج غلام گفت:

    اينا كه همش سهم ديشموك شده سهم بقيه بخشهاي شهرستان چي حتما چون رئيس خودش بچه درغك هست ميخواد منطقه خودشان را اباد كنه

دیدگاه شما