جمعه 10 بهمن 1393 - 18:00

هشدار امام جمعه یاسوج به مسئولان در خصوص فروش زمین‌های شهری

امام جمعه یاسوج در خصوص خرید و فروش برخی زمین‌ها توسط دستگاه‌ها در این شهر هشدار داد.

خبرگزاری فارس: هشدار امام جمعه یاسوج به مسئولان در خصوص فروش زمین‌های شهری توسط دستگاه‌ها

به گزارش فارس، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر یاسوج به امامت آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی و با حضور گسترده مردمی در مصلای امام خمینی (ع) مرکز استان برگزار شد.

در این آیین عبادی و معنوی، امام جمعه یاسوج با بیان اینکه باید از مرزهای اعتقادی، فکری و فرهنگی خود دفاع کنیم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نسبت به شبیخون و ناتوی فرهنگی در سال‌های گذشته هشدار دادند که امروزه شاهد برخی از این مشکلات هستیم.

وی با بیان اینکه ماهواره یکی از مواردی است که بنیان خانواده‌ها را از هم می‌پاشد، افزود: نباید خانواده‌ها اجازه دهند که چنین وسایلی همه چیز آنها را به نیستی و نابودی بکشانند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: جنگ امروز دشمن با ما در امور فرهنگی است، چراکه از جنگ سخت و نظامی ناامید شده‌اند و دوره کنونی هم دیگر دوره جنگ فرهنگی و جنگ نرم است.

حسینی در ادامه به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و با بیان اینکه سازمان ملل در برابر جنایات این رژیم کر و کور شده است، اظهار کرد: وقتی حزب‌الله لبنان درصدد انتقام خون شهدای خود برمی‌آید این اقدام را محکوم می‌کند بنابراین دیگر نباید اسم سازمان ملل را روی چنین جایگاهی گذاشت.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در قسمتی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج از نامه رهبری معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی به عنوان نقطه عطفی در صدور انقلاب یاد کرد و گفت: این اقدام حکیمانه اثرات خود را در آینده بیشتر نشان خواهد داد و دل‌های پاک را در آن سرزمین‌ها به سوی خود جلب و جذب می‌کند.

حسینی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج انتقادی نیز از اقدامات انجام شده در شهر یاسوج مبنی بر فروش زمین‌های شهری به برخی افراد کرد و گفت: از استاندار و مسئولان استانی می‌خواهم که وارد این قضیه شوند و اجازه چنین کاری را ندهند، چراکه یاسوج در آینده با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

وی گفت: شما ببینید که پس از فروختن برخی مغازه‌ها و زمین‌ها در جاده آبشار چه مشکلاتی ایجاد شد و اکنون باید با قیمت‌های چندین و چند برابری همان زمین‌ها برای تعریض خیابان‌ها خریداری شود که کاری سخت و پر هزینه است.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: این زمین‌ها را نفروشید، چراکه در آینده خیابان‌های شهر یاسوج نیاز به تعریض دارند و در حال حاضر این زمین‌ها باید تبدیل به فضای سبز و پارک شوند و اگر نیاز بود با تغییر کاربری به خیابان و پیاده‌رو تبدیل شوند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=138095
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سالم گفت:

    کاش یک نفر پیدا می شد تا زمینهای واگذاری شهرداری طی سنوات گذشته رابررسی می کرد.برای نمونه یک قطعه زمین سر خیابان ولیعصر پشت پزشکی قانونی درسالهای اجرای قانون اراضی شهری بوسیله شهرداری یاسوج تملک ودر سالهای اخیر فروخته شذه.اگرواقعاضرورتی نبود چرا زمین مردم راتملک کردید.اگهی تملک جهت احداث مرکز خدمات رفاهی بود.کاش از مدیرکل جهاددولت نهم اقای گ…سوال می شد ازچه روی این همه زمین باموقعیتهای فوقالعاده دو سازمان بزرگ وادغام شده جهادوکشاورزی راجهت به اصطلاح مسکن مهر بخشیدی.درحالیکه مدریرکل شجاع وقت علوم پزشکی تسلیم نشد وزمینهای سازمان رانگه داشت .واین دوعمل در کارنامه هردوبرای قضاوت ایندگان ثبت شده.

  2. رضا گفت:

    ملک شخصی خدشونو هم نمیزارید توش نان در بیارن .برای زن بچه هاشون .ای خدا .. اون وقت میگن چرا بارون نمیزند خدا . شما هم توجه به منابه طبعی کنید که ملک شخصی مردم را به زور میگیرن .واگزارشون میکنن به خدشون این شد حق

دیدگاه شما