جمعه 10 بهمن 1393 - 14:47

مراسم فاتحه خوانی یا کمپین انتخاباتی شب های گچساران؟

بازهم تب و تاب انتخابات شروع شد و زمزمه فعالان انتخابات کم کم به گوش می رسد . منوال دوره های قبل در شهرما فعالیتهای انتخاباتی خیلی زود هنگام شروع می شود.

آوای جنوب؛

حضور در مراسم های فاتحه خوانی ودیگر مجالس همه حکایت از شروع تبلیغاتی پر ماجرا برای سیاسیون شهرمان است. شادی ها وعزاداری ها دوباره میدان مبارزه شده اند.
مبارزه ی انتخاباتی برای رسیدن به صندلی سبز بهارستان و نمایندگی مردمی که اکنون آرام و ساکت این جوش و خروش نامزدهای انتخاباتی را به تماشا نشسته اند .
آنها می خواهند از هر طریق که شده نمایندگی مردم محروم و ساده دل شهر ما را را در مجلس بدست آورند.

خیلی ازنامزدهای انتخاباتی بدون داشتن برنامه مدون درراستای بهبود وضعیت مردم و توسعه با دادن شعارهای واقعا بی پایه و اساس که خودشان هم به آن اعتقاد ندارند به دنبال سوءاستفاده از مردم همیشه محروم، زجر کشیده و چشم به راه شهرمان هستند ،مثل کاندید شورای شهرمان که در زمان تبلیغات قرار بود اشتغالزایی ایجاد کند ولی بعد.

نامزدهای انتخاباتی یا نامزد انتخاباتی بادادن پیامک به دوستانشان و با سفر به دور افتاده ترین روستاها و مناطق و خانه های مختلف که تاکنون اسم آن را نشنیده اند با حضور در مراسمات فاتحه خوانی بدنبال بدست آوردن رای مردم هستند.
آنها در این مراسمات درحالیکه هیچ برنامه برای بهبود وضعیت نابسامان اقتصادی واجتماعی مردم آن مناطق ندارند با دادن شعارهای خطرناک طایفه گرایانه و قبیله گرایانه بدنبال اهداف شخصی خویش می باشند حال آنکه دوستان با دست خالی می روند ** بهتر است کمی مایه خرج کنید و با دسته گلی بروید ** .
همچنین نامزدهای انتخاباتی با دادن قولهای درامر اشتغال به جوانان تحصیل کرده بیکار سعی می کنند آنها را به سمت سوی خود بکشانند ولی همانطورکه در دوره های قبل دیده ایم پس از انتخابات، کاندیداها نه تنها برای اشتغال آنها کاری انجام نمی دهند بلکه با دادن جوابهای سر بالا با این جوانان با استعداد و تحصیل کرده برخورد می کنند و آنها را نا امید تر می کنند و جواب گوشی های موبایلشان را هم نمی دهند.
لذا از مردم شریف و خوب شهرم خواهشمندم در این دوره از انتخابات مجلس به دور از تعصب قبیله ای واحساسات که تاکنون بیشترین ضربه را به ما زده، رای بدهند.
دوستان من تا انتخابات روزهای زیادی مانده رای مردم شهر من در محله های پایین شهر است ؛ بهتر است به سراغ مردی بروید که در مقابل دخترش شرمنده شده چرا که پول شهریه دانشگاه او را ندارد.
بهتر است به فکر مادری باشیم که هر روز ساکش را در دست می گیرد تا از گوشه های بازار کپری ها ی به بهانه این که بگوید بچه ام خرگوش دارد یا بره ای داریم گوجه ها و سیب زمینی های خراب را می برد پیش خود فکر میکنم مگر ما چند خرگوش در شهرمان داریم.
بهتر است به جای تبلیغات زودهنگام اگر پولهایتان زیادی کرده است آن را در موسسات خیریه هزینه کنید تا اگر در این دنیا دیده نشدید ذخیره ای برای آن دنیاتان باشد.
و در آخر امیدوارم در جایی دیگر و در فرصتی بهتر بتوانی موفق باشی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=138055
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بگذار خود را انگشت نمای عام و خاص کنند .اینا چی فکر میکنند .ما تا تاج عزیز و سربلند و قوی و چهره بین المللی هست به کسی دیگه رای نمیدیم

    • ناشناس گفت:

      تاجگردون به این تعریفای سخیفانه نیاز نداره، بین المللی؟.!!!!!!!!! چهره بین المللی!!!! کجابود ، تاجگردون سواد وبیان و توان خوبی داره ونماینده ی شهر صدهزارنفری است همین وبس، حرفای اضافه نزنید

دیدگاه شما