پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 14:03

ضرورت حمایت مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد خواستار حمایت بیشتر مسئولان این استان از رسانه‌ها برای انعکاس خدمات نظام شد.

خبرگزاری فارس: ضرورت حمایت مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها برای انعکاس خدمات نظام
 به گزارش خبرگزاری فارس، محمدلطیف ارجمند پیش از ظهر امروز در نشست شورای قشر بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رصد مسائل روز از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها به شمار می‌رود، اظهار کرد: دفاع از ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام باید سرلوحه کار رسانه‌های استان قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپایی و آمریکایی و اثرگذاری آن در قلب آمریکا و اروپا تصریح کرد: این نامه موجب شد تا نقشه‌های دشمن استکباری برای به انزوا کشاندن مسلمانان نقش بر آب شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تفکر داعشی زائیده تفکر غربی است، تصریح کرد: رسانه‌ها به عنوان افسران جنگ نرم باید در تبیین رویکردهای مغرضانه غرب علیه جهان اسلام همت بیشتری به خرج دهند.

ارجمند با اشاره به اینکه رسانه‌ها در خصوص مذاکرات هسته‌ای و ترفندهای دشمن نقش مهمی در اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق با تحلیل‌های واقعی دارند، تصریح کرد: باید صدای جمهوری اسلامی توسط رسانه‌ها به گوش جهانیان برسد و بسیج رسانه در این میان رسالت بزرگی بر عهده دارد.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد افزود: هتک حرمت نشریه فرانسوی نشان‌دهنده ضعف استکبار در مقابل اسلام است و بدون شک غرب با این مسائل تنها موجب وحدت جهان اسلام می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن دهه فجر و فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب عنوان کرد: انعکاس دستاوردهای نظام و انقلاب در سال‌های سپری شده از عمر انقلاب باید به صورت جدی مورد توجه رسانه باشد.

ارجمند اقدامات رسانه‌های استان را در برهه کنونی و پیش از آغاز جشن‌های دهه فجر خوب ارزیابی کرد و گفت: امید است که در دهه فجر نیز رسانه‌ها با انعکاس خوب برنامه‌ها و جشن‌ها رسالت خود را به مانند همیشه به خوبی انجام دهند.

وی از مسئولان استانی خواست تا همکاری و تعامل بیشتری با رسانه‌های استان داشته باشند و برای انعکاس هر چه بهتر اخبار، آن‌ها ‌را در ابعاد مختلف مادی و معنوی یاری کنند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=138006
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما