پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 13:36

تعداد پروژه های فعال و غیرفعال راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد

همزمان با آغاز دهه فجر مديركل راه و شهرسازي استان كهگليويه و بويراحمد به همراه معاونين و جمعي از كاركنان اين سازمان با آيت الله سيد شرف الدين ملك حسيني نماينده ولي فقيه دراستان و نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري ديداركردند.

111

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد، در اين ديدار آيت الله ملك حسيني با تبريك ايام الله دهه فجر گفت: دهه فجر براي جامعه ايراني افتخار است و بايد از ارزش هاي اين انقلاب را حراست كرده و به نسل هاي آينده انتقال داد.

آيت الله ملك حسيني با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راهسازي گفت: راه و شهرسازي مجري طرحهاي راهسازي است اما ابتكار عمل از اين دستگاه گرفته شده است و بايد اختيار و سياست گذاري در اين حوزه به اين سازمان بازگردد.

نماينده ولي فقيه دراستان كهگلويه و بويراحمد همچنين از راه بعنوان شاهرگ اقتصادي ياد كرد و افزود: ايجاد راه دسترسي بايد بگونه اي باشد كه به رونق اقتصادي كمك كند و باعث آسيب هاي اجتماعي يا ضربه زدنه به محيط زيست نباشد و اين امر با شناخت دقيق صورت مي گيرد.

نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري به لزوم حركت بر اساس ارزش هاي ديني تاكيد كرد و افزود: مسئوليت ها به پايان مي رسد و در طول دوران مسئوليت خودتان را به خدا بسپاريد و بر اساس ارزش هاي ديني حركت كنيد و قطعا نتيجه آن رستگاري و سربلندي خواهد بود.

آيت الله سيد شرف الدين ملك حسيني در پايان با اشاره به خدمات و تلاش هاي راه و شهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد با ابراز رضايتمندي گفت: از عملكرد اين سازمان اطلاع دارم و اقدامات اين سازمان را رصد مي كنم و برايتان آرزوي توفيق دارم.

11111

در اين ديدار ممتاز جهانگيري مديركل راه و شهرسازي با ارائه گزارشي از خدمات و عملكرد اين سازمان به گستردگي پروژه هاي اين سازمان اشاره كرد و گفت: در استان كهگيلويه و بويراحمد 400 پروژه در حوزه راه و شهرسازي وجود دارد كه هم اكنون بيش از 250 پروزه فعال در سطح استان فعال است.

جهانگيري با بيان اينكه در دهه فجر سال گذشته افتتاحيه اي در اين استان نداشتيم، گفت: به لطف خدا و با كمك مسئولان كشوري و استاني در هفته دولت گذشته 10 پروژه به بهره برداري رسيد و در دهه فجر امسال نيز 20 پروژه به افتتاح خواهد رسيد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137989
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارکنان کارگاه پاتاوه دهدشت گفت:

    شعار ندهید. بویر نیوز چرا واقعیت رو مخفی میکنید. 
    تنها پروژه ملی استان که طرح سفر مقام معظم رهبری در سال 73 میباشد  هنوز به جایی نرسیده و تعطیل شده است. 
    این درحالیست که تمام فعالیت های اجرایی مسیر و تونل کاملاً تعطیل شده است. 
    تمام ماشین آلات ودستگاههای راهسازی را به استان لرستان انتقال دادند و بیش از 700نفر از نیروها بطور مستقیم اخراج گردیده و بیکار شدند و هم اکنون فقط 95نفر مشغول به کار هستند که 53 نفر نگهبان هستند و بقیه درحال جمع کردن اسناد و کارها بوده تا کارگاه تعطیل شود. البته اگر مسئولان ادعای فعال بودن جاده رو دارند مربوط به قطعه دوم که شرکت پارس گرما کار میکند .
    اما بزرگترین قطعه کار به طول 63 کیلومتر که دراختیار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء میباشد در حال تعطیلی کامل است.
    گرچه چندین بار استاندار محترم و نماینده محترم ولی فقیه در استان و معاون محترم وزیر راه و شهرسازی به کارگاه مرکزی واقع در قلعه دختر تشریف آوردند اما متاسفانه هیچگونه کمکی به حل مشکل پروژه نشد .
    البته باید توجه داشت که نماینده محترم شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی  جناب حجت الاسلام والمسلمین بزرگواری تاکنون برای یکبار در پروژه حضور نیافتند و پیگیری نکردند.  و اعلام کردند که بودجه نیست.
    چرا دیگر نمایندگان استان برای شهرستان حوزه خود بودجه جذب میکنند؟
    این همه افرادی که بیکار شدند  کجا بروند.
    الان چهار ماه حقوق عقب افتاده نیروها پرداخت نشده.
    عیدی و سنوات سال گذشته  پرداخت نشده.
    نیروهای که اخراج میشوند بدون اینکه حق و حقوقی دریافت کنند تسویه حساب می شوند. 
    یکی به داد این پروژه برسه.
    طرح مقام معظم رهبری را رها نکنید

  2. درود خدا بر بر مردان بی ادعا گفت:

    این پروژه ربطی به مسئولان استانی ندارد و مربوط به سپاه میباشد  و البته از اینکه مسئولان استانی جناب اقای دکتر خادمی و جناب اقای مهندس جهانگیری و جناب مهندس نیک افبالی برایشان تلاش میکنند جای بسی تشکر و قدردانی دارد

    • ناشناس گفت:

      فکر کنم شما هیچ اطلاعاتی از شرایط پروژه ندارید و نمیدونید که سپاه چقد مطالبات دارد

  3. ناشناس گفت:

    آقای مدیر چرا نظرات ما رو درج نمی کنید وجدان داشته باشید. لااقل آزاد مرد باشید

دیدگاه شما