پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 10:12

سفررئیس مجلس ومعاون رئیس جمهور به گچساران

عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص)، اظهار داشت: دشمنان با هر ترفندی به دنبال این بوده که به اسلام و انقلاب اسلامی آسیب وارد کنند.

به گزارش راک نیوز، ؛ وی با بیان اینکه دشمنان هنوز از اقداماتی که انجام داده‌اند، درس عبرت نگرفته‌اند، افزود: مسلمانان در سطح جهان بیدار بوده و ملت ایران اسلامی تاکنون با تدبیر و رهبری‌های مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

فرماندار گچساران به ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: تاکنون ستاد دهه فجر شهرستان برای برنامه‌های دهه مبارک فجر جلسات بسیاری برگزار کرده و امسال برنامه‌های این دهه متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است.

رحیمی خاطرنشان کرد: امسال در ایام دهه مبارک فجر در شهرستان گچساران 59 پروژه افتتاح و 5 پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبار 59 پروژه قابل افتتاح در دهه فجر در گچساران 320 میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: اعتبار 5 پروژه کلنگ‌زنی 180 میلیارد ریال بوده است.

فرماندار گچساران از سفر معاون اول رئیس جمهور به این شهرستان خبر داد و افزود: معاون رئیس جمهور 23 بهمن ماه به این شهرستان سفر می‌کند.

رحیمی گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده در روز 23 بهمن‌ماه جلسه شورای اداری شهرستان با حضور معاون رئیس جمهور و هیئت همراه و استاندار و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی از سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به گچساران خبر داد و خاطرنشان کرد: رئیس مجلس در روز 14 اسفندماه برای حضور در یادواره شهدای کهگیلویه به گچساران نیز سفر می‌کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137970
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما