جمعه 10 بهمن 1393 - 9:50

واحد تولیدی که 1000 نفر را در کهگیلویه بویراحمد مشغول به کار کرده/ گفتگو با کارآفرین موفق + تصاویر

در ابتدای کار شرکت کوه گل به سان سایر واحد های تولیدی با محدودیت های عدیده ای که داشت صرفا ۲۵ نفر را به کار گیری نموه اما الان با وجود اینکه تنها با نیمی از ظرفیت مشغول به کاریم توانستیم ۱۰۰۰ نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار کنیم.

به گزارش خبرنگار بویرنیوز، شرکت لبنی کوه گل با مدیریت محمد کاظم اتابک در سال ۱۳۸۹ توسط هیئت دولت شهرک صنعتی شماره ۱ بلکو در شهر یاسوج و در زمینی به متراژ ۴۷۰۰ متر و زیربنایی بالغ بر ۲۸۰۰ متر با اشتغال آفرینی ۲۵ نفر در شهر یاسوج کار خود را شروع کرد.

AKS_1620

امروز پس از گذشت ۴ سال از شروع به کار شرکت کوه گل،  در بازار استان و سایر استان های همجوار عرضه محصولات این شرکت را می بینیم و به گفته مسئولان آن، با در نظر گرفتن این موضوع که این شرکت با نیمی از ظرفیت خود کار میکند اشتغال زایی بالغ بر ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم را ایجاد کرده است.

AKS_1626

در ادامه به گفتگو و پرسش سوالاتی که شنیدنشان احتمالا برای شما هم جالب باشد با مدیرعامل  این مجموعه بزرگ تولید محصولات لبنی استان پرداختیم، که خواندنش خالی از لطف نیست.

شرکت کوه گل هم اکنون چه محصولاتی را به بازار عرضه میکند؟

به نام خدا و با عرض ادب و احترام خدمت مخاطبان شریف بویرنیوز و همه مردم فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد ، شرکت کوه گل هم اکنون در تولید محصولاتی از جمله انواع دوغ، انواع پنیر، آب معدنی، ماست، بستنی و شیر پاستوریزه با بسته بندی های با کیفیت که در خود کارخانه انجام می شود فعال است.

AKS_1598

از نظر تولیدی در چه جایگاهی در کشور قرار دارید؟

شرکت کوه گل در میان شرکت های مشابه در استان کهگیلویه و بویراحمد و در جنوب کشور مقام دوم از نظر تولید، اشتغال آفرینی و صادرات در حوزه لبنیات را دارد و با حضور فعال در نمایشگاه های محصولات لبنی کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله دبی و عراق و همچنین نمایشگاه های داخلی در صدد معرفی هرچه بهتر محصولات  و فروش همسطح برندهای معتبر در کشور می باشد.

AKS_1592

اشتغال آفرینی کوه گل برای جوانان استان چه میزان می باشد؟

در ابتدای کار شرکت کوه گل به سان سایر واحد های تولیدی با محدودیت های عدیده ای که داشت صرفا ۲۵ نفر را به کار گیری نموه اما الان با وجود اینکه تنها با نیمی از ظرفیت مشغول به کاریم توانستیم ۱۰۰۰ نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار کنیم.

AKS_1556

نگاه شرکت کوه گل به مسائل کیفتی و تولید محصولات ممتاز در میان سایر برندها به چه صورت بوده؟

از ابتدای کار نگاه مجموعه عامل این شرکت توجه به عرضه محصولات با کیفیت بوده چرا که مشتریان به سمت محصولاتی می روند که از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار باشند، در ثانی شرکت کوه گل کیفیت را حق مردم میداند که ملزم به رعایت آنست و خوشبختانه با تولید محصولاتی با کیفیت های تایید شده توانسته ایم علاوه بر نشان استاندارد ایران، شا خص های iso22000 و haccp از شرکت brs را در زمینه کیفیت کحصولاتمان بدست آوریم.

AKS_1639

محصولات شرکت کوه گل در کدام بازارها ارائه می گردد؟ آیا صرفاً بازارهای داخل کشور مد نظر بوده؟

شرکت کوه گل افتخار این را دارد که علاوه بر عرضه محول به استان های داخلی کشور در زمینه صادرات و ارز آوری برای استان گام برداشته و در این زمینه صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله: امارات، کویت و عراق را کارنامه خود دارد.

۲۰۱۴۰۳۰۷_۰۹۱۸۴۳

در خواست های مدیر یکی از موفق ترین واحد های تولید محصولات لبنی در کشور از مسئولان چیست؟

با توجه به اینکه تولید در ادامه خود اشتغال آفرینی و سودآری را در پی دارد و با توجه به تاکید مستمر رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) بر اقتصاد و اشتغال نگاه مثبت مسئولان به ویژه در فراهم آوردن بسترهای مناسب در صادرات محصولات به خارج و متعاقباً ارز آوری برای کشور می تواند در ادامه حیات واحدهای تولیدی موثر واقع شود و مساله دیگر نیز وابسته بودن واحد های لبنی به شیر به عنوان عمده ترین ماده اولیه است که با توجه به این مهم باید مرتفع کردن مشکلات دامداران نیز مد نظر باشد.

AKS_1632

سخن پایانی…

واحد تولیدی کوه گل افتخار خور میداند که در استانی که گاهاً مورد بی مهری هایی قرار گرفته و جزو استان های محروم اقتصادی به شمار میرود فعالیت می کند وهدف عمده مجموعه مدیران این شرکت در اشتغال آفرینی و تولید محصولاتی در شان نام استان و عرضه به مردم استان و سایر هموطنان می باشد که بی شک حمایت های مردم و مشارکت مسئولین در ادامه کار این شرکت و بسیاری از واحد های تولیدی استان نقش مهمی ایفا میکند.

AKS_1613

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137952
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. nkh گفت:

    حالا هی بگویید در دولت گذشته کارخونه نبود شغل ایجاد نشد و سرمایه گذاری شکل نگرفت.بدونید این کارخونه و 300 کارخونه دیگر استان همچون دناصنعت ، کارخونه های مختلف آب معدنی، سیمان مارگون و … همه محصول تلاش و توجه دولت گذشته به استان بوده است. حالا ببینیم این دولت و مجموعه استان با این همه بدگویی از دولت گذشته چند تا کارخونه در استان میاره

    • هادی م ش سی سخت گفت:

      اولا دولت قبلی از جیب باباش هزینه نکرده که داری اینطوری سر خودت منتشو میذاری، دوما اون هزینه ای هم که کرد یکی به واسطه ی خوش اقبالیش بود که نفت تا بشکه ای 150 دلارو زد والان روحانیه بنده خدا داره با نفت 40دلار دست و پنجه نرم میکنه،یکی هم صندوق ذخیره ی ارزی رو ته زد که به واسطه ی دولت خاتمی میلیاردها دلار ذخیره شده بود و دیگری هم حلقه ی تحریمایی که یکی از عوامل اصلی به وجود آورندش شخص احمدی نژاد بود به این شدت تنگ نشده بود و خیلی از عوامل مهم دیگه که مجال گفتنش در اینجا نیست و ممکنه از حوصله بازدید کنندگان خارج باشه

      • nkh گفت:

        با همین توجیهات کم کاری و کم توجهی دولت جدید به استانمون را قبول میکنیم. بنده خدا دوسال از عمر دولت میگذره تازه یکی دوماه است که نفت ارزون شده . تحریم ها هم که خودتون میگید زمان احمدی نژاد اعمال شده الان هم دولت دربه در دنبال فرجه. مطمئن باش و مطمئن هستیم که هیچ آبی در این دولت برای استان ما گرم نمیشه . خواهیم دید در چندسال مانده به عمر دولت چندتا کارخونه تو استان میاد چند تا شغل ایجاد میشه؟ هنر کنند نگذارند همون کارخونه های ایجادشده در دولت قبل تعطیل نشه تا رسانه ها هم بتونن حداقل گزارشی از تولید و اشتغال ایجاد کنند. برادر من مرغ نسبت به هفته گذشته کیلویی 1200 تومن گرانتر شده اونوقت وزیر کشاورزی میگه اینقد تولید مرغ داریم که باید صادر بشه . اگه تولید زیاده چرا ظرف یه هفته میشه کیلویی 7300 تومن. پرتقال شده کیلویی 5000 و 5500 تومن . خداوکیلی این ربطی به ارزونی نفت یا تحریم داره. بعد جالب اینه که هی گزارش میدن تورم اومده زیر 15 درصد.

        • هادی م ش سی سخت گفت:

          بله من گفتم که تحریم ها دوره احمدی نژاد وضع شده ولی قرار نیست که اثرشم در آن واحد مردم لمس کنند و خود احمدی نژاد هم تا این حد از پیامد آن بی خبر بود که قطعنامه ها و تحریم ها را مشتی کاغذ پاره میدانست، دقیقا مثل همین نرخ تورمی که شما عرض میکنید یعنی قرار نیست اثرشو سریع مردم متوجه بشن، ضمن اینکه اواخر دوره احمدی نژاد میشه گفت وضعیت ایران بیشتر به وضعیت یه کشور جنگ زده شبیه بود و حتما گرانی های ساعتی رو تو اون موقع حس کرده اید و از خوابیدن بیشتر پروژه های عمرانی اطلاع دارین.برادر من  ما داریم رو حساب دو دو تا چهارتا بحث میکنیم، تردیدی نکنید ضربه ای که احمدی نژاد و یارانش به این کشور زدن غیر قابل جبران است و قطعا آیندگان آن را در تاریخ ثبت خواهند کرد.

    • ساجد گفت:

      این یکیشو زدی تو خال دیگه.راس میگی انصافا

  2. همشهری گفت:

    چرا نظرا رو نمیزنی بویر، خیلی کندی بخدا

  3. ناشناس گفت:

    درود به شما،به امید موفقیت بیشتر،اما کمی در به کار بردن امار دقت کنیم،1000 نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم کمی جای سوال داره،خوب بود اول امار اشتغال زایی مستقیم رو می گفتیم بعد غیر مستقیم

  4. مهدی گفت:

    افرین بر اقای اتابک کارافرین نمونه دست مریزاد

  5. رهبرنیا گفت:

    احسن بر شما
    اقای اتابک مایه افتخار و سربلندی برای استان ما هستی انشاالله به امید موفقیت روز افزون.

  6. اگاه گفت:

    با عرض سلام وخسته نباشید خدمت همه زحمت کشان عرصه تولیدو بویژه آقای اتابک قطعا”
    مدیریت خوب شما و تامین سرمایه منجر به شکوفایی و بهره وری گردیده ولی جاداشت از
    حامی مالی این طرح بانک کشاورزی نیز یادی می شد

    • كارشناس گفت:

      با سلام با توجه به عكس هاي منتشر شده و عكس كارخانه و وسعت آن اشتغال زايي 25 نفر به صورت مستقيم كمي اغراق آميز و 1000نفر غير مستقيم بسيار اغراق آميز مي باشد.اين موضوع بيشتر جنبه تبليغاتي دارد تا خبري.

  7. همشهری گفت:

    دستمریزاد به اقای اتابک جوان خوش نام و دلسوز استان که هم درتوسعه اقتصاد و هم فرهنگ استان همیشه پیش قدم هستند

دیدگاه شما