سه شنبه 7 بهمن 1393 - 16:54

وزارت ارشاد:”حبیب” می تواند برای دریافت مجوز اقدام کند

سخنگوی وزارت ارشاد اعلام کرد که حبیب محبیان می تواند برای اخذ مجوز آلبوم خود اقدام کند.

حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد در نشست خبری خود و در پاسخ به پرسشعصرایران در مورد یکی از خوانندگان خارج نشین که چند سالی است با هماهنگی و حمایت مقامات دولت گذشته به ایران بازگشته و متقاضی فعالیت هنری در ایران است گفت: ایشان می تواند با توجه به نگاه و رویکرد دولت یازدهم به محتوای آثار فرهنگی و هنری ، مجددا به ارائه آلبوم خود برای اخذ مجوز اقدام کند.

نوش آبادی در مورد امکان فعالیت حبیب محبیان در ایران افزود: ارائه مجوز به آثار هنری ربطی به تولید در دولت قبل ندارد و ویژگی های اثر ارائه شده در شرایط حاضر ملاک است.

وی ادامه داد: اگر پس از بررسی اثر ارائه شده محتوای آن بدون اشکال و مفید و در راستای فرهنگ بومی و خودی و مناسب عرضه ارزیابی شود حتما نسبت به صدور مجوز آن اقدام خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137770
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یک کتابخوان گفت:

    عضویت رایگان در کتابخانه که همه ساله در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران همزمان با دهه فجر اجرا می شد امسال لغو شده است!!!آقای حسنی دلیل آن را بگویند!!چرا؟؟

    بهمن ماه حماسه های باشکوه انقلاب است که یادآور نوجوانان و جوانان انقلابی 57 و خاطرات شیرین آن دوران است و همیشه بیاد آن دوران کتابخانه های استان عضویت رایگان می پذیرفتند.اما امسال این سنت قدیمی اجرا نشده.

    یادمان باشد که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بوده و ما باید نوجوانان و جوانان کشورمان را با کتاب آشتی بدهیم.در تمام استانها عضویت رایگان بمناسبت دهه فجر اجرا شده بجز استان ما که از همه استانها عقب تر هستن.

    چرا جوانان را بیشتر به کتابخانه ها ترغیب نمیکنیم.دهه فجر بهترین زمان برای بردن دانش آموزان به کتابخانه هست تا فرهنگ انقلاب و فداکاری رهبران انقلاب را از راه کتاب یاد بگیرند.

    پس مسئولان کتابخانه عمومی استان و شهرستان گچساران تا دیر نشده عضویت رایگان کتابخانه ها را هم به برنامه های دهه فجر 1393 اضافه کنند.از سایت شما هم تقاضا دارم پیگیری کنید.
    موفق باشید

دیدگاه شما