سه شنبه 7 بهمن 1393 - 16:46

جایزه اداره استاندارد کهگیلویه و بویراحمد برای دانش آموزان + جزئیات

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد: تفاهم نامه ای بین اداره کل استاندارد و اداره کل آموزش و پرورش استان در رابطه با ترویج فرهنگ استاندارد در مدارس انجام گرفت.

مهدی متقیان مدیر کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق این تفاهم نامه کارشناسان اداره کل استاندارد با حضور در مراسم صبح گاهی و ظهرگاهی مدارس در خصوص رعایت استانداردها مطالبی را ایراد خواهند نمود.

مدیر کل استاندارد بیان داشت: از این پس اداره کل استاندارد به بررسی کالاهای بوفه مدارس استان در زمینه رعایت استانداردهای آنها می پردازد.

وی افزود: اداره کل آموزش و پروش در راستای این تفاهم نامه با روسای آموزش و پرورش شهرستان ها هماهنگی لازم جهت تبیین موضوع برای مدیران و انتخاب مدارس پر جمعیت جهت حضور کارشناسان این اداره کل در مراسم صبح گاهی و ظهر گاهی و سخنرانی در این زمینه ها بعمل خواهد آورد.

مهدی متقیان ضمن اشاره به سه موضوع انشاء در رابطه با استاندارد برای سه مقطع ابتدائی، راهنمایی و متوسطه در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان عزیز تا 15 اسفند ماه وقت دارند که  انشاء خود را به اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال نماید و این اداره کل با اهدای جوایز به افراد برتر قدردانی بعمل خواهد آورد.

1 2 3 4

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137763
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما