سه شنبه 7 بهمن 1393 - 16:40

بهره برداری از 22 طرح صنعتی و معدنی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 22 طرح صنعتی، معدنی و تجاری در دهه فجر امسال در استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده اظهار داشت: این طرح ها با سرمایه گذاری چهارصد میلیارد ریالی و فرصت های شغلی افزون بر 500 نفر در حوزه صنایع سلولزی، نساجی، غذایی، معدنی و فلزی طی دهه فجر امسال در نقاط مختلف استان به بهره برداری می رسد.

دیودیده با بیان اینکه از این تعداد، بیشترین طرح افتتاحی با 13 طرح در شهرستان بویراحمد، 5 طرح در گچساران، 2 طرح در چرام، 1 طرح در کهگیلویه و 1 طرح در شهرستان دنا خواهد بود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه طرح های بزرگی امسال به بهره برداری می رسد که در سال های گذشته این حجم افتتاح وجود نداشته افزود:آمار تعداد طرح ها و میزان سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد با روی کارآمدن دولت جدید افزایش یافته و این نیازمند نمایش و اطلاع رسانی گسترده عملکرد دولت توسط رسانه ها می باشد.

داریوش دیودیده بزرگترین طرح افتتاحی در این ایام را شرکت مواد غذایی میهن (ذخیره سازی و نگهداری مواد غذائی در سردخانه زیر و بالای صفر) در شهرستان بویراحمد و با حجم سرمایه گذاری 47 میلیارد ریال دانست و گفت: بهره برداری از این طرح بخش عمده ای از مشکلات استان را در زمینه ذخیره سازی لازم مرتفع خواهد نمود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تسهیل در امور سرمایه گذاری و وجود شرایط مناسب و پتانسیل ها و منابع عظیم و منحصر بفرد کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های صنعتی و معدنی از تمامی سرمایه گذاران توانمند جهت انجام سرمایه گذاری در این استان خفته بر گنج دعوت بعمل آورد.

گفتنی است : در حال حاضر 400 طرح صنعتی با حجم سرمایه گذاری 82 هزار میلیارد ریال و پیشرفت های فیزیکی مختلف در استان در دست اجرا است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137760
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما