سه شنبه 7 بهمن 1393 - 16:40

نشست شهردار یاسوج و رئیس سازمان تامین اجتماعی استان

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهردار یاسوج ، خدمت به مردم و رضایت مندی آنان را هدف مشترک دو نهاد اعلام و بر افزایش تعامل و همکاری در این زمینه تاکید کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ، در نشستی که با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان و شهردار یاسوج و کارشناسان دو دستگاه در اداره کل تامین اجتماعی برگزار شد ، برگزاری نشست های مشترک کارشناسی و همکاری در جهت حل مسایل و مشکلات فی مابین مورد تاکید قرار گرفت .

مدیرکل تامین اجتماعی استان در این نشست ، رعایت قانون و تعامل و همکاری با سایر دستگاه ها را از مهم ترین راهبردهای سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت : با توجه به این که تامین اجتماعی و شهرداری دو دستگاه خدمات رسان به مردم هستند ، تعامل و همکاری  باید اساس کار آنها قرار گیرد .

عباس نورمحمدی ، سرمایه گذاری سازمان در استان را مستلزم همکاری سایر دستگاه های اجرایی دانست و خواستار همکاری شهرداری یاسوج با سازمان تامین اجتماعی در این زمینه شد .

شهردار یاسوج نیز در این نشست آمادگی شهرداری را برای همکاری با سازمان تامین اجتماعی در زمینه اجرای پروژه ها و سرمایه گذاری اعلام کرد .

وی گفت : از زمان تصدی شهرداری یاسوج ، بدهی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی را که حدود   12میلیارد ریال بود ، پرداخت کردیم و پیشنهاد می کنم کمیته مشترکی به منظور محاسبه و تعیین بدهی شهرداری تشکیل شود تا در اسرع وقت نسبت به پرداخت آن اقدام لازم به عمل آید .

بر اساس این گزارش ، اداره کل تامین اجتماعی استان در حال حاضر حدود 8  میلیارد ریال بابت حق بیمه از شهرداری یاسوج مطالبات دارد .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137758
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

     جناب آقای مدیرکل تامین اجتماعی باسلام  : مدیرکل تامین اجتماعی استان اولین اولویت کاری خودش را باید پیگیری  این قانون نماید (قانون مرخصی زایمان  9 ماه بیمه شده ها وکارکنان  زن وشاغل دولت  وزنان شاغل))تا زنان بیمه شده تامین احتماعی از  قانون 9 ما مرخصی زایمان استفاده نمایند چرا که قانون برای زنان شاغل 9 ماه مرخصی مصوب نموده است ولی چرا تامین اجتماعی آن را ااجرا نمیکند و نمیدهد این عدم تمکین  از قانون خلاف است و این حق وحقوق  جز حق الناس است . تورا خدا این موضوع وقانون 9 ماه مرخصی بیمه شده های تانین اجتماعی را  اجرا نمایید واز از طریق آقای تاجگردون ودیگر مسدولین پیگیری فرمایید تا این قانون اجرا شود مطمئن باشید این کار هم خدمت به کشور است هم دعای مادران  وخانواده های بسیاری  پشت سر شما خواهد .

دیدگاه شما