سه شنبه 7 بهمن 1393 - 15:37

مدیرکل استانداری پیمانکار پل‌ بشار یاسوج را تهدید کرد + عکس

مدیرکل‌ دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه پل سوم بشار یکی از مهمترین پروژه‌های شهر یاسوج است، گفت: در صورت کم‌کاری پیمانکار این پروژه، آن را خلع ید می‌کنیم.
به گزارش بویرنیوز، حسین کاظمی ظهر امروز در گفت‌‍وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ترافیک یکی از معضلات اصلی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار کرد: در برخی ایام از سال ورودی شهر یاسوج با معضل ترافیک روبرو است و پل‌سوم بشار یاسوج راهکاری برای فرار از این معضل می‌باشد و افتتاح این پروژه از مطالبات مردم است، متأسفانه تاکنون بر اثر سهل‌انگاری پیمانکار پل‌سوم بشار این پل هنور مانده است که اگر این روند ادامه پیدا کند، پیمانکار را خلعیت می‌کنیم.

مدیرکل فنی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این پروژه اعتبار دارد، افزود: پروژه پل‌سوم بشار پول دارد و دیگر تعلل در آن پذیرفتنی نیست.
کاظمی تاکید کرد: روند کار در این پل بسیار کند است و به لحاظ فنی مشکلات نیز دارد که پیمانکار باید بر اساس اصول و چارچوب فعالیت کند.

BAZDIDostandar (45)
وی افزود: تاکنون همه مطالبات پیمانکار در این پروژه پرداخت شده، با این وجود از برنامه زمان‌بندی عقب مانده و درصد کمی کار کرده و هر میزانی که هم کار کرده پول آن را گرفته است.
کاظمی یادآور شد: این پروژه به دلیل وضعیت نامطلوب ترافیک از خواسته‌های مردم است و پیمانکار موظف است که به تمام تعهدات خود عمل کند در غیر اینصورت پیمانکار را از تمام فعالیت‌ها محروم و دارایی‌های او به نفع دولت مصادره و جریمه نقدی می‌شود.

BAZDIDostandar (46)
این مسئول استانی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه‌های افتتاحی دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه‌های که از لحاظ کیفیت و فنی با مشکلات مواجه هستند، در هفته دهه فجر افتتاح نخواهند شد.
کاظمی با اشاره پروژه بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج، افزود: این پروژه ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از پروژه‌های خوب  است که برنامه‌ زمان‌بندی خود ۴ درصد عقب مانده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137746
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانش آموز چهارم ابتدایی گفت:

    منظورش از خلعیت همان خلع ید است!؟

    • زبان گفت:

      آره ، مجید دلبندم ، خلع ید است .البته این اشکال از تاثیر و تداخل زبانی بوجود آمده و خطای واژگانی نام دارد. هر دو واژه خلع و ید عربی است به معنای برکناری یا عزل ( واژه عربی) ،بدلیل کاربرد در حوزه های فنی و حقوقی وارد زبان فارسی شده است و همینطور بلحاظ نزدیکی تلفظ “د” و “ت” گاهی فارسی زبانان و یا لر زبانان “د” را “ت” تلفظ می کنند ، ضمن اینکه بعضا” ( ت) می شنوند ، بنابر این ” ت ” هم تلفظ می کنند .

      یادآوری : لری بلحاظ علمی ( تخصصی) زبان است نه گویش.

    • ناشناس گفت:

      دانش آموز جان هيچ تصميمى جهت خلع يد نيست دارند با پيمانكار ناز وعشوه ميكنند

    • ایرانی گفت:

      خلعیت!!!!!!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
      سواد در حد تیم ملی

    • باران گفت:

      روزی نیست که از کاظمی چیزی نشنویم ، اونم تو حوزه فنی ، جالبه همه این طرحها در زمانی که خودش مدیر کل دفتر فنی بوده شروع و تاکنون ادامه دارند و همه را هم میگه ایراد فنی دارند ! پس تو چکاره بودی بعنوان ناظر مرجع استان ؟ دیگه بسته خودتو مسخره کن ! اگه وابسته به استاندار قومگرا نبودی باید اولین نفر عزلت می کردند .

  2. ناشناس گفت:

    به خدا ما داریم چه سایتی رو می خونیم . سایتی که هنوز نمیتونه بنویسه خلع ید!!!!
    حالا اگه ازش بپرسن خلع ید یعنی چی توش میمونه !!!1 فقط بلده به احمدی نژاد و دولت قبل بتوپه!!

  3. بیسواد گفت:

    الان اگه از مسول سایت بپرسن خلع ید یعنی چی هیچ جوابی نداره !!!! فقط خاتمی رو خوب بلده بنویسه! مردی منتشر کن

  4. سارا گفت:

    درود بر تو مسئول دلسوز جناب کاظمی الان چند ساله این پروژه به طول انجامیده و هیچ پیشرفتی نداشته

    • nkh گفت:

      کاظمی کی خودش خلعیت!!!!!!!! (خلع ید یا همون عزل) میشه

    • كارشناس گفت:

      اتفاقاً به علت سهل انگاري مدير دفتر فني استانداري و برداشت بي رويه مصالح پايين دست پل و پايين رفتن بستر رودخانه وضعيت پل بشار اين طوري شده است. دفتر فني خودش مقصر مي باشد.

    • 1 گفت:

      جناب مهندس کاظمی شما بپرسید مشکل این پروژه چی هست بعد پیمانکار رو خلعیت( !!!!!!!!!) کنید.
      اگه میتونیت پیگیری کن و مشکل اراضی مسیر پل رو حل کنید
      ، مشکلات فنی رو به کارشناس ها بگید حل کنن. همه چی که فقط حرف زدن نیست. تهدید کردن نیست. پیمانی که با این همه تاخیر و افزایش هزینه همرا بوده کمک کنید که جون بگیره.
      بابا شهرداری شیراز ظرف کمتر سه سال چند تقاطع و پل شهریاحداث کرده. این شهر از بیسوادی و بی مدیریتی و عدم آشنایی امثال با وظایف و اختیارات خود عقب مونده. خدا توفیق دهد شما را ………………………

  5. ناشناس گفت:

    هنوز 40 درصد پروژه انجام نشده سر شمع هاي پل دچار اب شستگي شدند

    • آینده نگر گفت:

      همه از روی پل بریم در ایام گذشته عبور کردیم با وجود عمر زیاد تا 50سال دیگر هم عمر مفید دارد ،فقط رفع مسئولیت واتمام پیمانکاری دست آقای کاظمی درد نکند لطفط با جدیت پیگیری کنید تا این افراد با لابیگری برای مردم مشکل درست نکنند.

  6. شهروند گفت:

    این پیمانکار قبلا هم شمعهای زیر همین پل را کار کرده بود که الان به مرحله هشدار رسیده واقای حاج حسینی دستور داد ادامه کار را از ایشان وبرادرش بگیرند ولی دوباره امده ادامه اش دهد  شتر سواری دولا دولا ندارد موقعی که نمیتواند کار کند کار را ازش بگیرید  

    • كارشناس گفت:

      آقاي شهروند لازم اول اطلاعات دقيق كسب كني و سپس نظر بدهيد.اولا پيمانكار اولي پروژه كار را صحيح و به موقع انجام مي داد ولي آقاي حسيني استاندار صرفآ بدليل بحث هاي سياسي كار را كلاً تعطيل كرد.دوماً شركت پيمانكاردومي (شركت اساس) بدليل عدم پرداخت مطالبات تا همين الان كار را تعطيل كرده است ولي حتي مديركل استانداري باز هم چشمش را بسته و اظهار نظر مي كند.سوماً پيمانكار كنوني كه تكميل قسمتي از كار را به عهده دارد(نه تكميل كل كار) طبق اطلاع موثق هم اكنون مشغول به كار است (موضوع پيمان پيمانكار در سمت مقابل و اكبر آباد مي باشد ولي مديران مدعي و بي اطلاع فقط بخشي از كار را مي بينند كه سمت كنار جاده مي باشد).انصافاً پيمانكار كنوني علي رغم گذشت فقط چهار ماه قراردادش خوب كار كرده است ولي چون لابي سياسي برقرار نمي كند آقايان بي مهري مي كنند.اين آقايان مدير صرفآ به دنبال مسايل سياسي هستند و نه مسايل فني و نه حل مشكلات اجتماعي پروژه حداقل واقعيت را نيز به مردم نمي گويد كه سالها نتوانستند زمين هاي اطراف پل را از مردم خريداري كنند.

  7. مهدی شیرازی گفت:

    حرف بسه.خلع ید کن

    • مطلع گفت:

      من همين ديروز سرزده رفتم به محل پل سوم بشار و پيمانكار آن داشت كار مي كرد.مي گفت فقط چهار ماه از قراردادش گذشته و قسمت اعظم عمليات بتني و فونداسيون پلهاي كوچك و بزرگ را انجام داده و پشت سر هم بتن ريزي مي كند..گفته كه تا پايان مدت قراردادش كار موضوع قرارداد خود را تمام مي كند.جاي سوال است كه وقتي پيمانكار دارد كار مي كند و طبق قراردادش كار را تا پاييز سال آينده به اتمام مي رساند همه يكدفعه حس مديريتي گرفته اند.لذا من هم قبول مي كنم كه آقايان به اصطلاح مدير مغرزانه اظهار نظر مي كنند چون طرف سياسي نيست.وگر نه چشمان آقاي كاظمي ، تعطيلي كامل عمليات اجرايي پيچ تنگ كناره نمي بيند .با وجود تصادفات هميشگي(چند روز پيش هم تصادف شديد را هم ديديم) ايشان تا الان چند مصاحبه كرده آيا اقدامي هم كرده .همگي ملت نيز شاهد تعطيلي آن پروژه و سكوت معنا دار مديران مربوطه مي باشند.

  8. از ياسوج گفت:

    اگر كاظمي از اين حرفهاي آبكي نزنه بهش نميگن مدير
    والا كاظمي فقط مثل دست اندازهاي خيابوناست كه مانع هستند اگر بردارنش استان پيشرفت چشمگير داره نميدونم پاچه خواري تاكي دوره احمدي نژاد تسبحش يك متر بود حالا هم دست بر نميداره

  9. ناشناس گفت:

    چه عجب….
    پس مسولین یادشون مونده که یه همچین پلی هم توی یاسوج یه زمانی در حال ساخت بوده!!!!
    بنظر بنده یه سال دیگه هم صبر کنید و پروژه رو بحال خودش رها کنید تا خود یونسکو و میراث فرهنگی این اثر تاریخی رو در زمره آثار ملی قرار بدن دیگه……

  10. شهروند گفت:

    متاسفانه پل ورودی چرام از طرف شهرک باهزینه زیاد کج ساخته شد حالا کی باید جوابگو باش اقای مسیول پی گیریث وخسارت را بگیرید

  11. ناشناس گفت:

    كاظمي .ضعيف ترين مدير كل دفتر فني. اينكه نيروي دولت احمدي نژاده

  12. ناشناس گفت:

    بله کاظمی بنده خدا چون دزد نیست جلوی دزدی‌هارامی گیره ضعیف ترین بوده اگر دهنفر مثل کاظمی بودند استان گلستان میشد

دیدگاه شما