سه شنبه 7 بهمن 1393 - 15:29

خوشحالی استاندار از درخواست های مردم در دیدار با مردم!

استاندار کهگیلویه و بوبراحمد گفت: طرح خروج از رکود سبب افزایش قدرت سیستم بانکی این استان می‌شود.

خبرگزاری فارس: طرح خروج از رکود سبب افزایش قدرت سیستم بانکی کهگیلویه و بویراحمد می‌شود

به گزارش بویرنیوز،  سیدموسی خادمی صبح امروز در هفدهمین ملاقات عمومی خود با مردم به مشکلات و معضلات آنها رسیدگی کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این ملاقات در جمع خبرنگاران گفت: عمده کسانی که در این ملاقات عمومی شرکت کردند افرادی هستند که به‌دنبال تسهیلات برای سرمایه‌گذاری هستند که نبود منابع بانکی مهمترین مشکل پیش‌روی این افراد است.

وی با بیان اینکه دغدغه مردم برای سرمایه‌گذاری و رونق اقتصاد در کهگیلویه و بویراحمد خوشحال‌کننده است، افزود: در سال‌های اخیر منابع بانکی ما تا حدودی ضعیف شده و همین امر پرداخت تسهیلات به متقاضیان را با موانعی مواجه کرده است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امیدواریم با طرح لایحه خروج از رکود که در مجلس مصوب شد بتوانیم بخشی از مشکلات سیستم بانکی را حل کنیم و شاهد افزایش قدرت سیستم بانکی باشیم.

خادمی عنوان کرد: در تلاش هستیم در سال 94 علاوه بر بهره‌مندی از منابع و تسهیلات صندوق توسعه ملی از سایر منابع بانکی در جهت پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذارن استفاده کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: برخی از طرح‌های خرد و کوچک که به‌دلیل مشکلات اخیر از جمله خشکسالی، تحریم و رکود دچار مشکل و تعطیلی شدند و امکان استفاده آنها از تسهیلات صندوق توسعه ملی وجود ندارد مورد حمایت قرار می‌دهیم.

وی بیان کرد: به طرح‌هایی که انگیزه کار و فعالیت بین صاحبان و سرمایه‌گذاران است کمک می‌کنیم تا این طرح‌ها فعالیت خود را انجام دهند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: معلوم نیست طرح‌های راکدی که به‌دلیل نبود منابع کافی، سوء مدیریت و خشکسالی دچار رکود شدند به چرخ‌ تولید بازگردند که طرح‌های با تکنولوژی جدید را می‌توان سرمایه‌گذاری و مورد حمایت قرار داد.

خادمی خاطرنشان کرد: برخی دیگر از کسانی که در این ملاقات شرکت کردند مشکلات شخصی داشتند که به دستگاه‌ها و ادارات مربوطه معرفی شدند تا دستگاه‌ها به مشکلات آنها رسیدگی کند.

فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137742
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما