سه شنبه 7 بهمن 1393 - 13:30

وزیر دفاع: کرانه باختری تسلیح خواهد شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: از تمامی ظرفیت‌های موجود برای مسلح کردن کرانه باختری استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ «حسین دهقان»، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه آیین بزرگداشت شهدای حزب الله لبنان که در دفتر نمایندگی حزب الله در تهران برگزار شد، با اشاره به شهادت « جهاد عماد مغنیه» توسط رژیم صهیونیستی، در جمع خبرنگاران افزود: اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن نیروهای مقاومت و حزب الله لبنان، مسبوق به سابقه بوده و در گذشته نیز وجود داشته است.

وی تصریح کرد: در سال 1982 که رژیم صهیونیستی به خاک لبنان حمله کرد، جریان مقاومت در میان مردم این کشور شکل گرفت و امروز نهال نو رسته حزب الله لبنان به درختی تنومند تبدیل شده است.

سردار دهقان خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی همواره برای از بین بردن جریان مقاومت و حزب الله لبنان تلاش می کند که تمامی ترفندها و توطئه های این رژیم تا امروز منجر به شکست شده است.

وزیر دفاع همچنین به جنگ های 33 روزه و غزه و نیز شهادت سید عباس موسوی و شیخ راغب حرب اشاره و اظهار داشت: هدف اصلی رژیم صهیونیستی در تمامی این تحرکات نظامی، شکست مقاومت مردم لبنان و آسیب رساندن به حزب الله بود.

سردار دهقان با تاکید بر اینکه شهادت رزمندگان حزب الله موجب تقویت و استحکام بیشتر جریان مقاومت مردم لبنان شده، تصریح کرد: اقدامات تروریستی صهیونیست ها و گروهک های تکفیری موجب تقویت و دوام جریان مقاومت در لبنان و سرزمین های اشغالی شده است.

وی گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال رژیم صهیونیستی ثابت و غیرقابل تغییر است و با توجه به اینکه جریان مقاومت به نمایندگی از مسلمانان جهان در برابر صهیونیست ها و گروهک های تروریستی، تکفیری ایستاده، تمامی تلاش خود را برای حمایت و تقویت حزب الله و مقاومت مردم لبنان بکار خواهیم گرفت.

سردار دهقان با بیان اینکه اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی برای شهادت جهاد عمادمغنیه بی پاسخ نخواهد ماند، افزود: مهم ظرف زمانی و مکانی است که جریان مقاومت در زمان مناسب بدان پاسخ خواهد داد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین با اشاره به ضرورت تسلیح کرانه باختری، گفت: موضع ما در این رابطه فرقی نکرده، سیاست ثابت و کلی نظام جمهوری اسلامی بر مسلح کردن کرانه باختری و تقویت جریان مقاومت و نیروی حزب الله برای مقابله با رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137673
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما