دوشنبه 6 بهمن 1393 - 13:24

سرپرست دانشگاه جهرم منصوب شد

دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، طی حکمی دکتر مسعود نادریان جهرمی را به سمت سرپرست دانشگاه جهرم منصوب کرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در حکم دکتر فرهادی خطاب به دکتر نادریان جهرمی آمده است : امید است باجلب مشارکت مسئولان استان و استفاده از ظرفیت های خیرین ، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه جهرم را برپایه قوانین ، سیاست ها و برنامه های مصوب به انجام رسانید .

ضروری است در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر به منظور صرفه جویی در هزینه های غیر ضروری و تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و استفاده بهینه از کمک های مردمی کوشا باشید .

همچنین وزیر علوم در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر غلامرضا رحیمی سرپرست سابق دانشگاه جهرم در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر مسعود نادریان جهرمی دارای دکترای تربیت بدنی گرایش مدیریت و برنامه ریزی و دانشیار رشته تربیت بدنی دانشگاه اصفهان است و از سوابق اجرایی وی می توان به ریاست دانشگاه جهرم در سالهای 89 – 86 ، معاون آموزشی دفتر تحقیقات و آموزش سازمان تربیت بدنی کشور، رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه اصفهان، رئیس دوره شبانه دانشگاه اصفهان و مدیریت اداره تربیت بدنی این دانشگاه اشاره کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137530
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشجو گفت:

    نگفتن دانشگاه یاسوج  کی مشخص میشه

دیدگاه شما