دوشنبه 6 بهمن 1393 - 10:44

کلنگ زنی اولین مرکز کانون پرورشی کودکان مادوان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز کانون پرورشی مادوان در دهه فجر امسال کلنگ زني مي شود.

به گزارش بویرنیوز، عيسي گرجي زاده بعدازظهر یکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: این نخستین مرکز فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان است که در شهر مادوان احداث مي شود.

وی بیان داشت: براي آماده سازي و کلنگ زني  اين پروژه  تا کنون بيش از  ۹۰۰ ميليون ريال هزينه شده است.

گرجی زاده اظهار داشت: بيش از يک ميليارد ريال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ و ۵۰۰ ميليون ريال نيز از اعتبارات ملي براي راه اندازي و بهره برداري اين مرکز فرهنگي هنري اختصاص يافته است.

وی بیان کرد: مجموع اعتبارات اختصاص يافته براي  تکمیل و بهره برداری فاز اول  طرح مرکز فرهنگي هنري مادوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیش از دو  میلیارد و ۴۰۰ ميليون ریال است که براي تکميل نهايي به بودجه بيشتري نياز دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۰۰ دانش آموز در مقطه ابتدایی این شهر مشغول به تحصیل هستند اما از هیچ امکانات فرهنگی و هنری برخوردار نیستند.

وی تصریح کرد: مادوان طی سال های اخیر با رشد جمعیت زیادی مواجه بوده اما به تبع این رشد، شاهد توسعه اماکن فرهنگی و هنری نبوده است و در این شهر هیچ گونه امکانات رفاهی، فرهنگی و تفریحی و حتی پارک نیز برای کودکان و نوجوانان وجود ندارد.

وی عنوان کرد: انتظار مي رود در صورت همکاري و حمايت مسئولان کشوري و استاني بويژه استاندار محبوب و مردمي کودکان و نوجوانان شهر مادوان در پايان سال ۱۳۹۴ بتوانند از خدمات و فعاليت هاي  کانون پرورش فکري بهره مند شوند.

مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان کهگيلويه و بويراحمد بیان داشت: هم اکنون ۱۷ مرکز ثابت و سیار در کهگیلویه و بویراحمد فعال است و راه اندازی کانون در شهرهای لوداب، چرام و سوق در اولویت احداث مرکز فرهنگي و هنري است.

گرجي زاده اظهار داشت: با توجه به تاکيد مقام معظم رهبري مبني بر مسئوليت شرعي و قانوني همگان در خصوص مسائل فرهنگي و فرهنگ عمومي کشور، مي طلبد که همه مسئولان براي تحقق اين شعار ارزشي همکاري لازم را داشته باشند.

وي عنوان کرد: بهره مند شدن کودکان و نوجوانان ديگر شهرها و بخش هاي استان از خدمات و فعاليت هاي مراکز فرهنگي هنري کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان نیازمند همکاري مسئولان است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137488
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اصلاحات گفت:

    درود بر مدیر توانا و یار و یاور حاج زارع مادوان به همچین مرکزی نیاز داشت این یک توزیع عادلانست

    • ناشناس گفت:

      اقا چراچشم بسته حرف میزنی اقای گرجی زاده که 3هفته پیش این ا داره را تحویل گرفته دست مدیر سابق اقای سیدهانی حسینی درد نکنه

  2. عارف گفت:

    درود بر اين مرد شريف و كاردان  ، استان ما به امثال گرجي زاده نياز داره ، مديري توانا شجاع و عادل

  3. امیر.. مادوان گفت:

    احسنت بر گرجی زاده.. و درود بر اصلاح طلبان…

دیدگاه شما