دوشنبه 6 بهمن 1393 - 10:30

مدیری در کهگیلویه و بویراحمد که در هیچ جلسه استانداری شرکت نمی کند

اگر قرار بر ارائه مشکلات و حل نکردن آن بود، مدیر کل قبلی هم همین کار را می کرد.

به گزارش بویرنیوز، نشست کارگروه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور معاون عمرانی استاندار،فرماندار دنا،مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و مدیران دستگاه‌های اجرائی در سالن اجتماعات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

استان کهگیلویه وبویراحمد نیازمند توسعه صنعت گردشگری است

در ابتدای این نشست پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری جشنواره ملی برفی و موکول شدن آن به اسفند سالجاری گفت: یکی از مقولات مهمی که می‌تواند  این استان را در مسیر توسعه قرار دهد، گردشگری است و صنعت گردشگری در کوتاه‌ترین زمان ممکن این استان را به توسعه برساند.

توسعه ورزش های زمستانی برای این استان حیاتی است

وی به قابلیت‌های استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد در حوزه گردشگری زمستانی در بخش سررود شمالی اشاره کرد و گفت: این استان آنقدر در بحث گردشگری ظرفیت  دارد که برای جذب گردشگر  ی‌توان با برپایی یک سیاه چادر، گردشگران را به سمت این جاذبه ها سوق داد.

نیک‌اقبالی به جایگاه ویژه شهرستان دنا در خصوص صنعت توریسم گردشگری استان اشاره کرد و افزود: شهر سی سخت با توجه به داشتن جاذبه های گردشگری می تواند در آینده منبع در آمد خوبی در بحث توسعه گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد باشد.

در توسعه منطقه توریستی کوه گل نباید آثار تاریخی تخریب شود

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به احداث راه مواصلاتی جدید منطقه تفریحی کوه گل اشاره داشت و افزود: توسعه این راه مواصلاتی می تواند در آینده به رشد این منطقه تفریحی کمک بسزایی بکند.

نیک اقبالی با بیان اینکه در احداث این راه مواصلاتی نباید به مناطق تاریخی این مکان از جمله کانال تاریخی کوه گل صدمه ای وارد شود، ابراز کرد: یکی از زیبایی های منحصر به فرد این مکان توریستی، کانال آب راه تاریخی آن بوده که نباید در طرح جامع توسعه این مکان دچار آسیب شود.

نباید کم کاری یک مدیر را به پای تمام مدیران نوشت

وی با انتقاد از سخنان شاکری معاون حوزه جوانان اداره ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در مورد ظلم به مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان از سوی برخی مسئولان استانی گفت: همه ادارت استان دارای بدهی هستند و نباید قطع یک تلفن و کم کاری یک مدیر را به پای تمام مدیران استانی نوشت.

ایزدپور در هیچ جلسه ای  در استانداری کهگیلویه وبویراحمد شرکت نمی کند

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ایزدپور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خود تمامی مشکلات اداره ورزش و وجوانان استان را برعهده گرفته است، ابراز کرد: در حال حاضر ایزپور در هیچ جلسه ای در استانداری شرکت نکرده که بخواهد مشکلات نهادش را برای ما بازگو کند.

نیک اقبالی با بیان اینکه مسئولان منکر فعالیت های شبانه روزی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان نیستند، گفت: اگر قرار بر ارائه مشکلات و حل نکردن آن بود، مدیر کل قبلی هم همین کار را می کرد.

ایزدپور مدیری که مورد بی مهری قرار گرفت

لازم به ذکر است، شاکری معاون توسعه منابع انسانی اداره ورزش و جوانان استان در این جلسه با بیان اینکه ایزدپور مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل غیر بومی بودن مورد بی مهری برخی مدیران بومی قرار گرفته است، ابراز گلایه کرد.

 منبع: صبح زاگرس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137485
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. لنده گفت:

    جناب نیک اقبالی آقای ایزد پور ومدیر کل جهاد هر دوشجاع ترین وپرکارترین مدیران استانند  و خیلی قویتر از جنابعالی وسایر دوستانتند

  2. ورزشکار گفت:

    به خدا ایزدپور مرده یک تنه داره خرابی های گذشته را جبران می کند

دیدگاه شما