دوشنبه 6 بهمن 1393 - 9:49

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه: کراوات زدن یکی از مشاوران روحانی خسارات زیادی به ارزشهای کشور وارد کرد

‘محمد حسین صفار هرندی ‘عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:برخورد با افراد خطاکار و فاسد نشانه اقتدار و سلامت نظام اسلامی است.

به گزارش پاایگاه خبری «بویرنیوز»، وی عصر یکشنبه در نشست با حلقه های صالحین دزفول در حسینیه شهدای ناحیه مقاومت بسیج دزفول با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای ریزش ها و رویش هایی بوده است افزود:انتخاب فردی به عنوان معاون اول رییس جمهوری دولت نهم و دهم اشتباه بود.

وی افزود:محاکمه و مجازات این افراد که زمانی در کشور کاره ای بوده اند نشان می دهد که نظام با هیچ کس تعارف ندارد و هر فردی که مرتکب تخلف و فساد شود ، نظام اسلامی با ان برخورد کرده و ملاحظه جایگاه او را نخواهد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد دولت احمدی نژاد با اشاره به دیگر انتخاب اشتباه در دولتهای گذشته گفت: در یک دوره یکی از مشاوران ویژه رییس جمهوری برای شرکت در جلسات بین المللی کراوات می بندد که این کار وی خسارات زیادی را به ارزشهای کشور وارد کرد.

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه گفت:در انقلاب برخی رویش ها و ریزش ها همراه با هم پس از انقلاب رخ داده اند در حالی که برخی افراد فقط به ریزش ها توجه کرده و به رویش ها هیچ اهمیت نمی دهند که این بی انصافی است زیرا افراد زیادی چون سردار سلیمانی آنچنان رشد می کند که حضور وی در عراق موجب آرامش و امنیت مردم در مقابل داعش می شود که این قابل تقدیر است.

وی تصویب قانون اساسی و درخشش سید حسن نصرالله را از دیگر رویش ها و دستاوردهای انقلاب دانست و اظهار کرد: پیش از انقلاب ، ایران در جغرافیای جهان به حساب نمی آمد و مردم دیگر کشورها ایران را جزیی از کشور عراق می دانستند ولی اکنون ایران در عراق،لبنان ،یمن ،سوریه ،فلسطین و دیگر کشورهای منطقه نقش تأثیر گذار و بارزی دارد و موجب امنیت منطقه شده است.

صفار هرندی گفت:پیش از انقلاب کشور ایران را با خیانت های رضا شاه و فروش نفت رایگان به اسراییل می شناختند و 45 هزار مستشار آمریکایی ارتش را حمایت می کردند و موجودیت کشور موجودیتی انگلی بود ولی اکنون دیگر کشورهای منطقه به حمایت ایران دلخوش کرده و انقلاب کرده اند.

وی گفت:پیش از انقلاب افرادی که علیه زیاده خواهی های استکبار جهانی به پا می خاستند توسط ایرانیان سرکوب می شدند ولی اکنون مردم مظلوم و ستمدیده منطقه با نام ایران و سرداران ایرانی آرامش و امنیت می یابند.

صفار هرندی با اشاره به مباحثی که برخی اساتید در خصوص انقلاب به دانشجویان ارائه می دهند گفت:این افراد که کسوت استادی نیز بر تن دارند معتقدند انقلاب باعث شده کاروان پیشرفت کشور متوقف شود و جوانان را دچار تردید می کنند که این حرکت درستی نیست.

صفار هرندی با اشاره به انقلاب های مهم دنیا هم گفت:این انقلاب ها در دنیا به دلیل نان و گرسنگی بود در حالی که انقلاب اسلامی با وجود اینکه مردم در وضعیت اقتصادی مناسبی نداشتند به خاطر تغییر در خود و احیاء ارزشها به وقوع پیوست و مردم در ابتدا سینماها و عشرتکده ها را خراب کردند که این نشان می دهد مردم برای تغییر اقتصادی یا اجتماعی انقلاب نکردند و به تحولی بنیادین نیاز داشتند .

تیک

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137474
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    احتمالاتمام مشكلات بخاطرهمين كراوت اگراين كراواتدربياره همه تحريمها برداشته ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس گفت:

      وقتی اون آقا کراوات زد قیمت دلار سه برابر شد،واردات بی رویه آقازاده ها کمر تولید داخل روشکست،آمریکائی ها هم که دیدن مقام ایرانی با زدن کراوات خوش تیپ شده ناچارا دست به ایران هراسی زدن و تحریم ها رو وضع کردن،رحیمی هم که دید نمی تونه کراوات ببنده جلوی احمدی نژاد قیمت کراوات رو 3 میلیارد برآورد کرد و ریخت تو جیبش.نتیجه این کراوات زدن ساده شد فقر و فساد و تبعیض و رکود و گرونی و بیکاری

  2. گوجه زمسونى گفت:

    واى واويلا از اين همه خسارت كه كروات زدن اين مشاوربه مملكت وارد شده اونوقت يه عده اى دادوقال راه انداخته اند كه خاورى وبابك زنجانى ورحيمى ومرتضوى يه مقدار ناقابلى اختلاس كرده اند

  3. مهمان گفت:

    يعني شما هم ميدانيد مشكل نان يعني چي ؟

  4. احمد گفت:

    قرار نیست یکعده در فشار باشند و یک عده مثل معاون اول احمدی دزدی کنند مردم اقتصاد را بیشتر از همه چیز اعتقاد بهش دارند

  5. دهدشت 2015 گفت:

    آقای هرند ی نه کروات نه قدم زدن نه مذاکره هیچکدام مشکل جامعه ما نیست و اقای سید حسن نصراله به کشور خودش مربوط و اگه افتخاری دارد برای کشور خودش است . مشکل ما شماهائید که جایی بین ملت ندارید و به جای انها تصمیم می گیرید و حرف می زنید لطفآ بگذارید منتخبین مردم کارشون را انجام بدن.

  6. لاله گفت:

    آقای هرندی اگر کسی کراوات ببندد ولی اختالس نکند بهتر است یا کسی که چفیه دور گردن بیندازد وختلاس کند ؟ ناسلامتی تو وزیر ارشاد بودی احسنت بر هوش وزکاوتت

  7. مهدی شیرازی گفت:

    کراوات نه تنها ایرادی نداره بلکه نشانه ایمان به خداست زیرا اشاره به صلیبی است که تند روهای یهودی برای مجازات حضرت مسیح برافراشتند

دیدگاه شما