یکشنبه 5 بهمن 1393 - 11:56

توضیحات خادمی درباره پروژه های شهرستان بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت پروژه‌هایی همچون بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی و پل سوم بشار خواستار همت بیشتر برای تکمیل این دو پروژه شد.

سید موسی خادمی در گفت‌وگو با خبرنگاران به تعدادی از پروژه‌های مهم عمرانی در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی، استادیوم ۱۵ هزار نفری، مجتمع فرهنگی و هنری و همچنین پل سوم بشار اشاره کرد.

وی با بیان اینکه چند پروژه دیگر غیر از اینها داریم اما مهم‌ترین و اساسی‌ترین‌ها در شهر یاسوج این چند پروژه هستند گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری از چند سال پیش شروع شده بود و چند سالی متوقف شده بود و از اواخر سال ۹۲ با حمایتی که وزارتخانه کرد کار فعال شد که هم از محل اعتبارات استانی و ماده ۱۸۰ و هم از محل اعتبارات ملی تأمین اعتبار شد و کار در حال جمع شدن بوده و تنها نقص‌های جزئی هست که بتوانیم در اولین فرصت مناسب آن را تحویل مردم بدهیم.

خادمی افزود: پل سوم بشار از پروژه‌های حیاتی شهر یاسوج است زیرا برای خروج از شهر یاسوج اکنون تنها یک راه داریم و نمی‌تواند راه مطمئنی باشد و از لحاظ پدافند غیر عامل هم مشکل داریم که متأسفانه از سال ۸۲ کار شروع شده و متوقف شده بود و با تلاشی که داشتیم در سال ۹۳ حدود ۴ میلیارد تومان برای آن پول و اعتبار گذاشتیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مجددا پیمانکار جدید گذاشتیم و کار را شروع کردیم که امیدواریم تا اوسط سال ۹۴ آن را به نتیجه برسانیم و اگر نشد در پایان همان سال به نتیجه برسد افزود: کار اکنون در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی آن‌گونه که متناسب با برنامه‌ریزی باشد وجود ندارد که تذکرات لازم به دستگاه و پیمانکار داده شد.

وی در ادامه اظهار کرد: پروژه بیمارستان که بسیار مهم است و از پروژه‌هایی است که از سال‌های قبل آغاز شده و تعدادی پروژه از همین دست در کشور بود که به بهره‌برداری رسیدند منتها این پروژه از سال ۹۰ متوقف شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته از اواخر سال قبل کار آن آغاز شده اما باز هم تأکید می‌کنم که آن سرعت مورد انتظار ما برای تکمیل وجود ندارد هر چند که تعداد ۱۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.

خادمی ادامه داد: بخش عمده‌ای از کارهای تأسیسات انجام شده و خیلی از ساختمان‌های فرعی در حال کار است و امیدواریم با تأمین اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی آن برای سال آینده که ۵ برابر اعتبار سال ۹۳ است این پروژه هم با سرعت بیشتری کار شود.

وی افزود: موزه میراث فرهنگی هم از پروژه‌های متوقف شده بود که به دلیل کمبود اعتبار راکد شده بود و با سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار گرفتیم و از اعتبارات ماده ۱۸۰ نیز ۵۰۰ میلیون تومان تخصیص دادیم و امیدواریم در اواخر ۶ ماه اول سال ۹۴ این پروژه را به سرانجام برسانیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری در استان شروع شده و جزء معدود استان‌های بوده که صاحب چنین پروژه عظیمی هستیم اما به دلیل کمبود منابع راکد مانده بود که این پروژه نیازمند به ۵۰ میلیارد تومان دیگر است که تکمیل شود و تلاش شده که امسال دو میلیارد تومان به پیمانکار تخصیص داده شود که اکنون فعال است و پیگیر هستیم که برای تکمیل آن در سال ۹۴ اعتبارات بیشتری بگیریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137409
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یاسوج گفت:

    جناب دکتر خادمی خیلی ضرورتی نداره بخواهی وقت برای یاسوج بگذاری ، اصلا یاسوج مجرم است و باید همچنان تاوان بدهد و حقی بر گردن شما نداشته و ندارد ، جنابعال که نباید استانداری خودت را مدیون یاسوج بدانی ، همین که جنابعای متوجه شده ای که پس از گذشت 2 سال از دولت یازده یک پروژه شاخص در یاسوج که پیشانی مدیریتی استان است پیشرفت نداشته باز هم راضی ایم .

  2. س گفت:

    بیمارستان 284تختخوابی هستش بویرنیوز جان نه 200

دیدگاه شما