یکشنبه 5 بهمن 1393 - 8:52

اعتراف تاجگردون به ناتوانی مدیران کهگیلویه و بویراحمد/ تمجید از یک مدیر

در کل خوشحالم که می بینم برخی از مسئولین خوب کار میکنن. البته بعضی ها هم خوابند. امیدوارم فرماندار و استاندار مسئولینی که خواب موندند رو بیدار کنند تا روز به روز پیشرفت دیارمون رو شاهد باشیم. ان شاالله.

تاجگردون در سایت شخصی خود نوشت: این ایام بدلیل مسئولیتم در کمیسیون تلفیق کارهام سنگین تر شده و دیدارها که معمولاً یا صبح زوده و یا آخرشبهاست نوع خاصی شده است. به هر حال شرایط مملکت هم خاصه و خیلی نمیشه بدون مطالعه دقیق کار بودجه را جلو برد. دیدار با فرماندهان بسیج و سپاه ، نیروهای امنیتی ، رییس محترم قوه قضاییه ، شورای محترم نگهبان ، جلسات مکرر با رییس محترم مجلس و مسئولین دولت در خصوص تعیین راهبرد مناسب برای تنظیم بودجه کشور حکایت از حساسیت موضوع داره. من فکر میکنم با توجه به شرایط پیش رو باید سندی تنظیم کنیم که نه دست دولت بسته بشه و نه اینطور بشه که مجلس نتونه اهداف ملی خودش رو پیاده کنه. خوشبختانه آیین نامه مجلس طوری تنظیم شده که دیگه نمایندگان عضو تلفیق نمیتونن برای خودشون پیشنهاد بدن و به نفع خودشون یا منطقه شون کار بکنن در نتیجه بیشتر باید وقشون رو روی کارهای ملی بزارند. کارهایی که بتونه کشور رو از این وضع نجات بده.
فضای سیاسی بین دولت و مجلس هم هنوز خیلی روشن نیست و یه کمی غبار داره. این غبار رو باید برای بحث بودجه کم کنیم. آخه اگه این غبار بمونه و تشدید بشه مردم ضررش رو خواهند کرد.
باید خیلی مواظب باشیم با تصمیماتمون مردم بخصوص مستضعفین متضرر نشن. وقتی میبینیم یه ثروتمند با یه فقیر یه جور دیده میشن ناراحت میشم. من جداً اعتقاد دارم باید سهم فقرا از یارانه بیشتر بشه و متوسطها و پولدارها کمتر بگیرن. آدم وقتی یه روستایی فقیر یا یه نفر ضعیف رو توگوشه شهرمون میبینه که داره با فقر زندگی میکنه و پولدارها هم همینقدر میگیرن ناراحت میشه. باید به اینا بیشتر بدیم و به بقیه کمتر. درسته که بقیه تعداشون بیشتره ولی اونا فقیرترن و باید بیشتر کمک کرد.
این یه بحثه و یه بحث مهمتر اینه که نکگذاریم طرحهای عمرانی بخوابه. خوشبختانه امروز که با دولتیها نقطه نظرمو میدادم تقریبا به هم نزدیکیم ولی طول میکشه با هم توافق کنیم.
امسال خیالم از استان راحت تره. اول اینکه استاندار و مدیران بهتر راه افتادن و کمی صحنه کار و تلاش بیشتر شده و دوم اینکه کارهایی که لازم بود مسئولین رو توجیه کنیم انجام داده شده و نکگرانی کمتره و حداقل به هر دلیلی ذهن مسئولین دولتی برای کمک به استان بیشتر شده.
تو این شلوغی پیگیری طرحها رو فراموش نمیکنم. جلسه ای رو با مسئولین آب و فاضلاب روستایی داشتم. برنامه آبرسانی به ١٧ روستای مله باشت رو پیگیری کردم. واقعاً باید از مسئول آب و فاضلاب روستایی استان و پیمانکار تشکر کنم. اگه بتونن امسال افتتاحش کنند به نظرم سریعترین پروژه کشوره. خوشبختانه نگذاشتیم طرح بدون پول بمونه ولی مدیریت دوستان و پیمانکار هم خیلی خوبه. به هر حال منتظرم ببینم میتونیم رکورد رو بزنیم و مشک آب را از دوش دختران تلچگاه پایین بیاریم.
امروز داشتم برنامه های شهرستان رو چک میکردم. راه افتادن فضای مجازی کمک میکنه برخی خبرها رو آنلاین ببینم. راه اندازی سی تی اسکن که براش زحمت زیادی کشیدم و آسفالت چاه تلخ و… از جمله طرحهایی بود که آنلاین عکساش رو برام فرستادن و موجب خوشحالیم شد.
در کل خوشحالم که می بینم برخی از مسئولین خوب کار میکنن. البته بعضی ها هم خوابند. امیدوارم فرماندار و استاندار مسئولینی که خواب موندند رو بیدار کنند تا روز به روز پیشرفت دیارمون رو شاهد باشیم. ان شاالله.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137368
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    جناب اقای تاجگردون دستت درد نکند باعث افتخار استان هستی خداوند در راه رسیدن به اهدافت که خدمت به خلق خدا می باشد کمکت کند

    • میهمان گفت:

      {{{امسال خیالم از استان راحت تره. اول اینکه استاندار و مدیران بهتر راه افتادن}}}. بله البته. چون در واقع شما برای آنان تصمیم می گیرید که چکار کنند و چکار نکنند. و این رکودی که بر امور استان حاکم است هم ناشی از دخالت شما در همه امور استان و تصمیم گرفتن بجای مسئولین استان است. پس باید به آیه شریفه : قل اعوذ برب فلق. من شر ما خلق ………………..تمسک جست. و هی این آیه شریفه را تکرار کرد.

  2. غلامرضاتولائی پور ازبهمئی گفت:

    جناب آقای تاجگردون ضمن عرض سلام وخسته نباشیدوتشکرازتلاشهای بعمل آمده حضرتعالی درجهت رفع محرومیت زدایی حوزه انتخابیه ات جادارد فراترازحوزه انتخابیه درسطح کلانتری فکرکنیدودرانتصاب مدیران همه شهرستانهادرنظرگرفته شودچون حق گرفتنی است نه دادنی زیرادردهه اول انقلاب جوانان همه شهرستانهانقش بسزایی داشتندخصوصا8سال دفاع مقدس که شهرستان بهمئی دررتبه اول بودند

  3. علی پور گفت:

    خدا پشت پناهت باشد مرد 

    • دلواپس گفت:

      دیگه حناش رنگ ندار از چشم مردم افتاده و بگم بهت که دیگه ///////////////////////////////////////////// بای

  4. جلال گفت:

    الحق که لیاقت حداقل معاون ریاست جمهوری را داری

  5. فرشید رحیمی.یاسوج گفت:

    نماینده های دیگه هم یه کم یاد بگیرند.فقط یه کم

  6. ناشناس گفت:

    همه اش لافه

  7. ع- مردانی گفت:

    قدردانی تاج گردون از دکتر پاسره مدیر عامل آبفای روستایی یک قدردانی از جنس قبیله ، باند، خط و گروه نیست . قدرانی آقای تاج گردون از پاسره یک قدردانی صادقانه است. او بعنوان یک نماینده با بصیرت و دانا از پاسره و امثال پاسره به لحاظ بایستگی و شایستگی ش تشکر می کند و در عین حال دیگر مدیران ناکارآمد و نالایق را به چالش می کشاند. .چون او نماینده شایسته حوزه ی انتخابیه خویش است است و باید چنین باشد و این چنین عمل کند. بدین معنا که وقتی میبیند مدیری در رفع مشکلات مردم حوزه ی انتخابیه اش موفق عمل میکند عکس العملی در خور از خود بروز میدهد که خود نشان از بصیرت و آگاهی دارد.و این بواقع باید درس و آموزه ی ارزشمندی باشد برای آندسته از نمایندگانی که هم در زمان گذشته هم حال با پاسره و امثال پاسره با نگاهی انحصارگرایانه برخورد کرده و می کنند و هیچ گاه نتوانسته و یا نخواسته اند که سره را از ناسره تمیز دهند بلکه همواره در تلاش ند تا امثال پاسره ها به انزوا کشانده شده و هرگز فرصت خدمتگزاری به مردم تحت بهانه های واهی پیدا نکنند.زیرا بود بی مقدار این انحصارطلبان در گرو نبود آدم های لایق و توانمندی چون دکتر پاسره است.

  8. ممو گچساران گفت:

    با با این هرچی کار می کنه برا باشت باویه انگار بقیه حوزه انتخابیه اش ادم نیستن اخه فکر اونا هم باش بیشترین رای را در خارج از باشت اوردی یه قرار ملاقات با یه بدبخت میخای بدی ده ماه طول میکشه یا اصلا قرار نمذاری و یه جای دیگه با تلفن برقرار میشه انصاف داشته باش ضمنا بهترین مدیر تاجگردون یکی از بستگانش اقای گوهرگانی جهاد کشاورزی است که بیداره وهمیشه همراهشه

  9. ناشناس گفت:

    هنر کردی خداراشکر که مثل حاج زارع قطار ناوردیه 
    آخه سی تی اسکن داخل سه روز سی تی اسکن سیسخت راه افتا 

  10. ناشناس گفت:

    بزار دیگران درمورد خدماتت نظر بدن درضمن فکر کنم کم کارترین مدیران همشهری های خودت هستن چون بارابطه اومدن

  11. باوی گفت:

    دست مریزاد دکتر فکری به حال صنعت معدن به کما رفته گچساران واستان هم بکنید کما که جه عرض کنم در حال موت……..

  12. ناشناس گفت:

    آقای تاجگردون راست میگه.گچساران و باشت نیرو در حد مدیر شهرستانی نداره چه برسه به مدیریت استانی.واقعا رنج می بره.اما بویراحمد و کهگیلویه کاملا متفاوته

  13. دانشجو- پیام نور گفت:

    درورد برمدیر کل آب وفاظلاب روستایی که انصافا ایشون کارهارو دلسوزانه پیگیری میکنه…..

  14. ناشناس گفت:

    تاجگردون فقط تیرچه می زند

  15. ناشناس گفت:

    من بنوان یک کارمند چیز خاصی که نشان دهد مسئولین فعلی بهتر کارمی کنند نمی بینم خدا وکیلی اوضاع خیلی بهم ریخته است و خیلی از مدیران لیاقت ندارند شما را به خدا برای خدمت به همان مردم فقیر که شده از آدم های لایق در مدیریت کلان استفاده کنید و بدانید در مقابل خدا در روز قیامت مسئول خواهید بود

  16. بویراحمدی گفت:

    جناب اقای تاجگردون مشکلات خانواده های فقیر بااضافه شدن ده هزار تومان یارانه حل نمی شود برای محرومین باید فکر اساسی کرد نه ثروتمند با حذف یارانه فقیرونه فقیربااضافه شدن یارانه غنی میشوداگه شما نمایندگان محترم خواهان رفع محرومیت از این ملتید باید به انها ماهیگیری یاددادنه اینکه ماهی دهیداگه کارخانجات وپروژه هافعال شود همه ازآن بهره خواهند بردوجوانان بیکار صاحب شغل خواهند شدوچرخ زندگی همه براحتی میچرخد

  17. ناشناس گفت:

    مدیر آبفای شهری  که منتخب ایشونه بسیار بسیار ضعیفه ولی آبفای روستایی خوبه.

  18. سيامك از باشت گفت:

    خطاب به ممو گچساران …اولا كه هم گوهر گاني من ميشناسم هم آقاي تاجگردون را …ايشان هيچ نسبتي با آقاي گوهر گاني (عوض زاده ) ندارند ….بلكه ايشان گوهرگاني بچه عشق آباد باشت است …..دوما وقتي در حوزه انتخابي آقاي تاجگردون دو شهرستان به نامهاي باشت و گچساران بيشتر نيست بايد ايشان كجا آباد كنه … سوما مدتهاي مديدي است كه اگه ببينيد دو بانده كردن ورودي باشت مانده و به اتمام نرسيده …بعدش هم كار نماينده قانونگذاري است …..آقاي شيخ ممممممممممو

  19. گچساران گفت:

    ازدکتر تاجگردون بخاطر تلاش وجدیت وپشتکارش ممنونیم اما دکتر اولا در حوزه انتخابیه اش انگار فقط باوی رامیبیند  وبقیه نقاط وحوزه ها انگار وجود خارجی ندارند.در انتصاباتش در شهرستان واستان وکشور فقط  ارحوزه باشت وباوی  هستد وخبری از دیل و ارو  ونازمکان و لیشتر و خیراباد وابکل وچاربیشه و…….نیست. ضمن اینکه مدیران را بین دو نماینده واستاندار بصورت منطقه ای تقسیم کردن حداقل برای اقای تاجگردون که قانونگراست زشته .بعضی مدیران هم بسیار ضعیفند وادمهای توانمند همان مجموعه در حاشیه مطلق هستد ونباید یک نمایده قدر وتوانمند  بخطر اینکه یک مدیر ضعیف منصوب یا متعلق به دیگر نماینده ای است سکوت کند ودر تعویض وجایگزینی ان اقدام نکنند حداقال اقای تاجگردون نباید تعارف داشته باشند چون اسیب ان برای مردمه..

  20. محمود،ب،گچ گفت:

    باسلام خدمته برادره عزیزم دکتر تاجگردون ،،،برادره عزیز خخسته نباشی از اینهمه فعالیت برای استان وسرافراز کردنه نامه گچسارن در کشور ،بر هیچکس پوشیده نیست خدمات شبانه روزی جنابعالی به کشور وبخصوص استان وگچساران کسانی که سعی دارن این خدمات رو خیلی پیشپا افتاده معرفی کنن واقعا سره پله صلات درپیشگاه خداوند باید جوابگوی جنابعالی باشه من ازدور بخاطره ااین همه تلاششبانه روزی دستت رامیبوسم وآرزوی موفقیت برای خود وخانوادت دارم،،،

  21. دلواپس گفت:

    افسوس که مدیران ما روستایی فکر می کنند اقای تاج گردون //لیاقت شایستگی مدیریت استانی را ندارند این مدیران باعث نارضایتی مردم از تو و دولت شده اند همه میگن یاد احمدی نزاد بخیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  22. مطلع گفت:

    تاجگردون پشت پرده چهره ای تمامیت خواه داره که از متعصب ترین افراد قوم گرای سنتی هم شدیدتر و  خطرناکتره . امان از سادگی برخی از ماها.

  23. ناشناس گفت:

    مدیر آب فاظلاب روستای مردبه خداشایسته هرکاری رادارد  ولی  اگر آبفار بمونه بهتره تا برای مردم کار کند

  24. نورالا گفت:

    باسلام دوست داریم ودوست داشتنی هستی انشالا روزبه روزموفق وسربلند باشی

  25. بناری گفت:

    فقط هم خوب گپ مفت ایزنی هیچ کاری که وت برنیا

  26. نوشادیان گفت:

    جناب دکتر تاجگردون لطفا به جای شعار دادن یه کم هم عمل رو چاشنی کارتون کنید

دیدگاه شما